Gå til innhold

Hei dere som har vært igjennom keisersnitt før

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

hei:) ja det er et godt sp.mål... men det er jo det, ungen legg jo sæ ned i bekkenet å presser på. Æ brukt itj knipe øvelsan bra nok, æ hadd keisersnitt i sept i 07 å plages enda me musklan rundt bekkenet. så det er viktig å ta de øvelsene så mye man årke å gidde rett å slett, så slipp man plagan seinar:):) trur det e like viktig å da knipe øvelsan om man føde normalt eller tar keisersnitt:):)

Jeg trente en del under svangerskapet - noe som gir knipetrening uten at man kniper. Hadde ellers ingen knipetrening og har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Men jeg har også fått beskjed om at man bør knipe selv om det er KS. Men om det er like viktig - det har jeg mine tvil om....

Spesielt generell styrketrening er bra hvis man synes det er gørt med knipetrening. Da trener man jo også andre kroppsdeler samtidig...

har hatt to ks og kniping e knall viktig! etter første ks merka eg ingenting.....men etter ks nr 2....jøss....klarte ikkje å holda tett.....luft kom, og urin kom.....skikkkelig kjedelig.....så kniping må tas på alvor om det e vanlig fødsel eller ks:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...