Gå til innhold

Hva snes dere om kjolelengder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det ser så rart(dumt) ut med folk som har for korte kjoler og skjørt. Jeg mener at når man når en viss alder, er ikke helt sikker på hvilken, så tar det seg ikke ut med lårkort, da bør man kle seg litt mer anstendig. Så for eksempel på konserten til Carola på tv2 nå. Synes kjolen burde vært noen få cm lengre. Når man er godt voksen synes jeg rett over kneet er det korteste man kan ha. Når man kommer oppi slutten av 50-åra bør man forlenge skjørtet til midt på kneet eller under.

Er det bare jeg som har meninger om dette?

Skrevet

fnis....min mann har sterke meninger om dette..og han er ultrakonservativ.....han synes ALLE damer over 16 år burde gå med minst knekort....:-) han synes det ser vulgært ut.....

og jeg kan være tilbøyelig til å være enig..... ivertfall hvis man er på fest...og ikke beina er like samlet hele tiden....:-)

Skrevet

Har definitivt meninger om dette. Det hjelper liksom ikke at man har kropp som en tjueåring og flotte bein. Ved en viss alder er det ikke lenge kult, bare patetisk. Og selv om jeg og 16 åringen min kan bruke samme klær, så vet jeg at jeg ville sett tragisk ut i beltelange skjørt. Tragisk og "panikk". Ingen blir eldre enn en 40 åring som prøver å se ut som datteren sin. Samtidig er det ikke bare alder som spiller inn. Det virker noen ganger som om enkelte kvinner i alle aldre ikke har speil hjemme. Kremt:)

Skrevet

Jeg tåler litt korte skjørt jeg altså, men når man tipper tjue, trenger man liksom ikke ha sånne snuppekorte skjørt lenger. Men synes man godt kan ha "midt på låret" skjørt både i 20-årene og litt utover i 30-årene. Og med midt på låret skjørt mener jeg skjørt som går godt over halvveis på låret.

Kommer an på skjørt, fasong på damen og tilbehør også. Har man f eks en tykk strømpebukse eller tights eller noe sånt, så synes jeg ikke det gjør noe med litt kortere skjørt. Men igjen, litt nedpå låra må det gå, er ikke pent når halve dotten tyter utenfor;)

Skrevet

Ja, jeg mener også at grensen for å gå med kort skjørt går et sted i 30-åra. Og har man tykk strømpebukse under så kan man jo ha kortere skjørt. Da blir man ikke like naken og blotta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...