Gå til innhold

Jeg røyter helt vanvittig! Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er til å bli gal av... jeg mister så mye hår nå, etter 4 mnd amming, at jeg kjenner at håret begynner å bli tynt (og jeg som har veldig tykt hår i utgangspunktet). Er helt stress å børste håret etter jeg har vasket det, blir liksom alt ferdig med å dra ut løse hår... Noen som vet om dette vil vedvare til man slutter å amme?? Jeg har begynt med B.vitaminer, men har ikke merket noen bedring. Andre tips/ kjerrigråd?

Skrevet

Det sies at nàr babyen nàr 3 mnd, begynner mora à ròyte noe vanvittig, uavhengig om man ammer eller ikke.

Jeg husker ikke hvordan det var med meg med den fòrste, men jeg fàr se om en màneds tid nàr gutten min blir 3 mnd :-) Jeg har veldig tykt hàr heldigvis, sà det er mye à ta av! Men, det gir seg etter en stund denne ròytinga :-)

Skrevet

Jeg ammet i 3 uker og ved 3 mnd begynte jeg å røyke... Noe så veldig!

Min frisør sier det ikke har med amming å gjøre, men det at du mister lite hår i graviditeten, og det er dette håret, sammen med det du vanligvis røyter som nå faller ut...

Her er frøkna straks 6 mnd, og jeg merker at jeg mister stadig mindre! :D

Skrevet

Er ikke sikker på når det startet til meg, men rundt 3 mnd kan nok stemme nogenlunde ja. Og som det ble sagt over her; jeg røyta nesten ikke under svangerskapet, så jeg har vel litt å "ta igjen"... Synes det er hår etter meg overalt for tida :P Men det begynner å bedre seg tror jeg (snupp er 6 mnd om noen dager). Så det er vel håp :)

Skrevet

Jeg er et levende bevis på at det ikke er amminga som gjør at man røyter... og jeg har ganske så tynt hår fra før... Så nå er vi et fint par, Snuppelure og jeg - hun har måne i bakhodet og jeg har viker herfra til himmelen:)

Skrevet

rådet er vente til det går over....hehe

alt det du ikke røytet i svangerskapet kommer nå!

MEN - det går over og blir like fint igjen.

Skrevet

Å flott å høre:) Litt irriterende alt dette håret som blir liggende igjen overalt etter meg... blir hybelkaniner i hjørnene av det;P

Skrevet

Her røytes det også- til den store gullmedaljen!!! Store mengder med hår detter av hver gang jeg har vasket det. Jammen meg godt at jeg i utgangspunktet har ganske tykt hår..... Men må si det er litt skremmende til tider. Mannen min fikk sjokk siste gang jeg vasket det. Han kunne ikke skjønne at det skulle være normalt...hehe.

Det værste er egentlig etter håret er tørt. Ligger alltid masse løse hår på tøyet mitt og i går klarte til og med en av gjestene mine å finne et hår i julematen. Utrolig festlig :( og det til tross for at jeg hadde satt håret opp og børstet meg så godt jeg kunne. Forhåpentligvis går det snart over, for dette er ikke gøy :(

Skrevet

jeg røyter også nå veldig. Jeg hadde det slik sist gang også. ca ved 4 mnd alder. Ikke noe gøy. ligger masse i senga og i dusjen. Men vet det går over etter hvert. Bare så utrolig ekkelt mens det pågår.

Skrevet

Huff ja, startet også her når junior var ca 3 mndr. Nå er han 5 mndr og jeg mister fremdeles masse hår, men kanskje det har minket biiiittelitt.... har ikke blitt skallet enda i hvert fall, så det går vel bra.... Det er som andre over her skriver, håret du ikke mistet i løpet av graviditeten som nå faller av....

Skrevet

Jeg har hørt at etter 6 mnd vil røytingen avta :)

Jeg røytet noe sinnsykt, nå er snuppa 8 mnd og er ca normalt slik det var før nå:)

Skrevet

Frøkna er 6 mnd i dag, og nå er røytinga mye mindre her! :D YEY!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...