Gå til innhold

Det blir en GUTT!!!!!!!:)

Anbefalte innlegg

Var på ordinær UL i går og det var ikke noe tvil om at vi venter en gutt:) kunne se det begge to før jordmor spurte om vi ville vite det:) herre fest så arti det var å se den lille sprelle så fornøyd.....Var jo rimelig ødelagt på forhånd da...gru/gledde meg sånn at:) beste julegaven ever å se at den lille hvertfall ut fra UL er helt frisk.ble dessuten spurt om jeg ville komme tilbake slik at jordmorstudentene kunne øve seg på å ta UL og det takket jeg selvfølgelig ja til!!!!!så ikke så lenge til jeg får se lillegutt igjen....JIPPI!!!!!!god jul alle sammen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139325903-det-blir-en-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to:) Jeg var også på UL i dag og vi venter en gutt til! Det er så stas! JIPPI... perfekt liten tass som sprella og viste stolt frem utstyret sitt, så ingen tvil her. Kanonkjekt med to brødre, og det var deilig å få bekrefta magefølelsen min som sa gutt:)

Jeg venter også gutt, men jeg var helt sikker på at det var jente denne gangen. Har gutt fra før, og da "visste" jeg at det var gutt før de så det på UL. Denne gangen "visste" jeg at det var jente, og så var det feil gitt... Vet at UL ikke er 100% sikkert, men til og med jeg så den lille tissemannen:-) Trengte noen dager til å omstille meg, og jeg skal ikke stole blindt på magefølelsen mer.. hi hi :-)

Men babyen var frisk og det er det aller viktigste. Den er hjertelig velkommen enten det er gutt eller jente. Nå må vi bare diskutere navn, der er vi skikkelig uenige:-)

Fortsatt god jul til alle sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...