mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #51 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #52 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #53 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #54 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #55 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #56 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #57 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #58 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #59 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #60 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #61 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #62 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #63 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #64 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #65 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #66 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
mamman til snart 3 ;) Skrevet 26. april 2009 #67 Skrevet 26. april 2009 mitt første barn ble født m seteleie og misstenker at hun lå feil vei hele tia. jeg kjente hodet rett opp hele tia. Så var det nr 2 denne gangen. Er i uke 31. er meget misstenksom på at denne karn også kommer feil vei. Jeg kjenner spark nede i bekkenet og kunn på høyre side. ( lurer på om d kan være hendene.) men er veldig usikker. Når kan man høre om å få en ultralyd om man misstenker seteleie? han lå i sete på den vanlige ul og nekta og bevege seg derifra. hmmm...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. april 2009 #68 Skrevet 27. april 2009 hehe!!! shit!!!!! ser ut for at pc`n din har hereja litt, mamman til victoria )
Gjest Skrevet 27. april 2009 #69 Skrevet 27. april 2009 Jeg tror heller mammaen til victoria ville bare være HEELT sikker at hun får frem budskapet ) he he!!
mamman til snart 3 ;) Skrevet 27. april 2009 #70 Skrevet 27. april 2009 hehehe...oj...hva skjedde der da...huff da..ja håper jeg fikk frem mitt poeng,,hiihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå