Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Sønn min e 6 uker å sånn hær går nu dagan : Han står opp mellom 6 og halv 8, spise frokost og leke et par tima før han sove 3 tima ute i vogna. Så e d opp å ete å leke enda nån tima før han tar sæ et par timers lur før middag i 2-3 tida. e så våken til ca. 5-6 å legge sæ da for natta å e da bare oppe for å spise hver 3 time Kordan har dokker d? :-))
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 oi! det var litt av noen rutiner på en 6 uker gammel baby!!!! legger den seg mellom 5-6 om kvelden?? det syns jeg var vel tidlig for en så liten baby!! jeg hadde IKKE sånne rutiner når min sønn var så liten...men folk er forskjellige;)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 hehe "rutina" ¨va kanskje galt ord :-P han la sæ for natta i 2 tida før, men va våken hele f.middagen, men tinga har forandra sæ siste ukan å nu e han faktisk våken på ettermiddagen :-) D va han ikke før ;-) for tidli å legge sæ klokka 6 på kvelln??? d e jo bare 1 time før æ kommer til å legge han når han blir litt eldre :-) Vi e begge a-menneska, tidli i seng å tidli oppe ;-)
FrøkenJ Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Her i huset e det absolutt ingen rutine. Ho e 7 uker gammel.Hun snur døgnet fra dag til dag og legger seg sammen med oss, men kan da sovne med en gang eller hun kan holde det gående halve natta. Har ikke tenkt på rutiner før om 1 mnd eller 2.Men det er jo meg. Har liksom blitt fortalt at man ikke har rutiner på så små babyer. Vær superglad for at babyen din allerede er så lett å lese. Det sparer deg sikkert for mye senere. :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2008 Hørte å at folk sa at man ikke har rutina på så små babya, men han her e ihvertfall både forutsigbar å gjør d samme hver dag ;-) Så vi ska snart bynne me at vi tar pysjamas på om kvelln å bade til fast tid hver dag + synge nattasang å legge han, så vi skille mellom dag å natt :-) Men ska vente til over jul ihvertfall ;-) D e rutina på hans premissa altså! Æ har ikke gjort nåt for at d ska bli sånn :-) Bare så ingen trur æ e nån nazi mamma som herje me lille nestn nyfødte babyen min :-))
FrøkenJ Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Neida.trodde ikke det heller at du va nazi...hehe... Skal begynne etter jul jeg også,å se om hun vil ligg i egen seng og få inn noen rutiner på legging. Alt har gått litt på høgg og belegg siden hun ble født. Etter jul er hun 2 mnd og kommer til å prøve å legge henne tidligere enn når vi legger oss. (har prøvd,men har ikke fungert til nå). Men må vel ikke gi opp og håpe på at man greier det.
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Gutten min ble 8 uker i gàr, og jeg tror jeg mà se laaaangt etter rutiner ennà! Han legger seg i 23.00 tiden som regel. Da ammer jeg han, og legger han i kurva si. Der sover han i 3 timer, fòr det er mat. Sà vàkner han hver andre time for mat resten av dògnet. Det hender han er lys vàken kl.05.00, eller 06.30 tida.... Det er altfor tidlig for min del à stà opp :-) Sà da ligger han sammen med meg oppi senga, gurgler og smiler og kaver, til han sovner igjen. Vi skifter ogsà nattbleien i denne tiden. Vi stàr opp mellom 09.00- 10.30. Han har dager der han sover veldig lite pà dagtid, og andre dager der han sover mye. Sà jeg har ikke fàtt til noe rytme pà han enda. Han kan vaere stuptròtt i 22.00 tida pà kvelden, eller 00.00 tiden.... Jeg hàper ting blir litt mer forutsigbart ved 3 mnd. alderen :-)
husmus &2 Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 Ikke mye rutiner her nei og han er 6 uker. Jeg synes tidene han er våken og spiser endrer seg fra dag til dag. Skulle ønske livet var anderledes men den gang ei.
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 24. desember 2008 #9 Skrevet 24. desember 2008 rutine og rutiner..... men sånn går dagene..............hun er 5 uker våkner mellom kl 6-8 får pupp er våken 1-2 timer sover igjen 2-3 timer får pupp våken 1-2 timer sover 2-3 timer pupp er nesten hele tiden våken mye sovner bare ved puppen i 10 min. våkner når vi legger henne ned i vogga. når ikke pupper, eller sover skriker hun..... natt stell i 22-23 tiden legger seg 23-01 tiden sover hele natta gjennom til mellom kl 6-8 Og sånn går dagene sånn ca......
Lilla:) Skrevet 24. desember 2008 #10 Skrevet 24. desember 2008 Gutten min er 4 uker, Fra han ble født har han sovet på natta, spist 3 ganger. Sovner alt fra 21.00 - 00.00. sover da i 5-6 timer, ammer , sover i 3-4 timer, ammer og sover igjen... når vi står opp på morran rekker jeg bare å skifte på han og gi han litt mat, så er han kjempe trøtt igjen, sover da en 3-4 timer. Han er som regel våken fra 16-17 tiden og frem til han sover for kvelden. Han er mye mer våken en datteren min var... Føler meg heldig, har aldri hatt en våkenatt etter jeg fikk barn. (har en jente på 5 år) Barna har arvet sovehjerte fra både mor og far
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå