mama73 m/tre søte små Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Jeg vet at dette er omstridt og noen mener at det gir falsk trygghet, men jeg blir så sliten av å sjekke så ofte om den lille gutten vår puster om natten;) Noen som vet hvor man får kjøpt dette i Oslo (butikk, ikke nett)?
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Hei:) Kan desverre ikke hjelpe deg med det annet enn nettbutikk. Men ville gjerne skrive noen ord da jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg var og inne på tanken da lillegutt var mindre(nå 8 mnd) Var nesten så vi kjøpte det men ga blaffen i siste liten og jeg løper enda inn på rommet hver halvtime hvertfall for og se at han puster og har det bra. Men sånn er det og bli mamma alt er farlig virker det som. Jeg sendte en mail og til den nettbutikken som førte den om hvordan man skulle feste den og da kunne de ikke svare helt på om den virka med lammeskinn over osv,synes det er litt dårlig jeg da. Men uansett lykke til men evt handel og uten og tror jeg det vil gå veldig bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå