Gå til innhold

Kan jeg fryse most avocado og andre frukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som most eple, banan osv? Skal lage fruktmos til gutten, men han spiser foreløpeg så lite om gangen at jeg vil måtte kaste nesten hele frukten dersom jeg ikke kan fryse ned resten.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vil tro at det kan bli med vekslende hell... Det kan nok lett bli litt rar konsistens på, tror jeg. Men du kan nok sette i kjøleskapet og bruke det i løpet av et døgn hvis du smaker på først:)

Og så går det jo selvfølgelig an å prøve!

Skrevet

Jeg gjorde det med førstemann! Gikk helt fint, det er veldig lurt å fryse det ned i isbittbrett, da kan du tine opp så mange biter du trenger i slengen. Jeg brukte isbittbrett både til most kjøtt, fisk, moste frukter osv. Helt genialt.

Skrevet

3 åringen min fikk forresten avocado fra han var 8 mnd gammel og elsker det fremdeles den dag i dag:-) I middagsbesøk sitter han å nyter avocadoen i salater etc og andre småbarnsforeldre ser på han med store øyne. Tror ikke det er så mange barn som liker det, men det er jo så godt:-)

Skrevet

Flott, og det med isbitbrettet var smart!:) Her fikk han avocado i går, og han elsket det. Satt og gapte som en liten fugleunge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...