Guttemamma75 Skrevet 23. desember 2008 #1 Del Skrevet 23. desember 2008 Gutten min er 6 mnd i dag og jeg hadde bekkenløsningsplager i hele svangerskapet med ham.. Dagen etter fødsel (hastesnitt) ble alt veldig mye bedre og i løpet av et par dager ble jeg helt fin.. Har ikke hatt noen plager før det plutselig begynte å gjøre vondt for en uke siden.. Og så har det bare blitt verre og verre og nå har jeg store problemer med å løfteopp gutten min eller komme meg opp trappa (enda verre med han på armen).. Trodde jeg kunne være gravid igjen pga uteblitt mens, men etter 2 negative tester og frisk blødning som startet 2 dager forsent så er jeg nok ikke det.. Heldigvis.... Men så er spørsmålet - hva gjør jeg nå?? Fikk akupunktur i løpet av svangerskapet med god effekt, men nå er det jo jul og akupunktøren har stengt. Er ikke så enkelt å dra dit nå heller når jeg har en liten på 6 mnd som ikke sitter i ro den 1/2 timen behandlingen tar... Noen som har noen erfaringer å dele? Hva annet kan jeg gjøre for at det skal bli bedre? (holder meg i ro pga vet at bevegelse irriterer bekkenet, men MÅ jo avgårde i div familieselskaper osv....) Sukk.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139325395-bekkenplager-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neh! Skrevet 26. desember 2008 #2 Del Skrevet 26. desember 2008 Min erfaring med bekkenløsning (3 graviditeter og to fødsler) er at rett trening hjelper: Rådet er altså å få seg en fysioterapirekvisisjon av legen sin og så finne en fysioterapeut som kan bekkenløsning. Og så begynner arbeidet - som kan strekke seg over år, men som altså hjelper. Og i ventetiden kan du knipe "der nede" 20 lange, gode knip 2 - 3 ggr daglig. Samt hver gang du løfter opp ungen din --- Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139325395-bekkenplager-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-139333006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå