lillelilly Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Hvor blir det av julegaven vi har ønsket oss de siste 7 årene? Vi har da vært snille vi. Allikevel har vi fortsatt ikke fått gaven vi ønsker oss over alt på jord. Selv om de hvitkledde hjelperne har prøvd så godt de kan å hjelpe oss de siste 3 årene går vi enda en jul uten barn i møte. Det daler ned flotte kort med venners små engler i postkassen. De vil jo så gjerne sende en hilsen og vise frem sine mirakler, noe vi også håper at vi kan gjøre år etter år. Det stikker litt i hjertet for hver eneste lille engel som daler ned. Julen er barnas tid og det begynner å kjennes litt tomt i huset når man ikke har noen som kan glede seg over hver eneste minste lille ting med julen og se store forventninger og begeistring. Tomt under juletreet begynner det også å bli, jo eldre man blir jo mindre legger nissen under treet. Vi krever ikke så mye vi, bare en liten gave på litt under halvkiloen og halvmeteren med små søte tær og fingre små.... Rett og slett et lite julemirakel for oss. Jeg setter det igjen øverst på ønskelisten for neste år og håper at det da vil være vår tur til å få det vi ønsker oss aller mest. Er det ikke vår tur til neste år får vi heller bytte ut troen på nissen med storken i stedet. Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år og håper dere alle får innfridd ønskene deres i året som kommer! GOD JUL !
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 åååå uffameg... eg kjenner igjen den følelsen der ja.. det er absolutt ikkje kjekt med alle barnebildene som dukker opp i postkassen.. er veldi synd at det ikkje klaffa for deko denne jula heller. eg håper de kan kose deko best mulig fordi om, så håper eg at de får julepresangen de ønsker neste år=) sender deg ein juleklem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå