Gå til innhold

kjempeglad

Ame65

Anbefalte innlegg

Vi har ønsket oss to tette barn og tross vår alder skal lille jenta vår på 1 år og 8 mnd. bli storesøster i august.

Vi er begge 43 år, men jeg tenker likevell ikke så mye på de negative tingene som kan skje. jeg velger å fokusere på de gode tingene. Det er jo ikke mega stor sjanse for at det er noe galt, det er bare litt større risiko for visse komplikasjoner. mitt forrige svangerskap og fødsel var en drøm, jeg storkoste meg med magen min. Jeg var 42 den gangen også. jeg valgte bort alle ekstra prøver sist gang og fulgte vanlig svangerskapsundersøkelser, det kommer jeg til å gjøre denne gangen også. En oppfordring til alle vordene foreldre, kos dere og gled dere i ventetiden.

Fortsetter under...

Kjekt å høre!! :-)

Vi ønsker det samme, selv om mannen min sier vi skal ta et barn om gangen, er vi vel enige om å prøve å få en og kanskje to til. Så kjekt at du har fine svangerskap og fødsler! Selv kan jeg heller ikke klage. Ingen plager bortsett fra trøtthet, men jeg er jo litt spent da. Nummer to kommer nå til våren (april), har et barn på 7,5 fra før. Tenker å forsøke igjen etter ca 4 måneder - blir da 41 når nr 2 kommer, og kan da kanskje roe litt ned og se om vi fortsatt er klar for en tredje.

Flott med slike innlegg!

Hei.

Så bra at du kan klare å tenke positivt, jeg vet selvfølgelig at tankene rundt ting som kan skje sniker seg på innimellom. Men da skal man tenke på at i de aller fleste tillfeller går alt bra. Ser at du håper og tror, prøver dere å bli gravide? eller er det noe på gang? Uansett lykke til.

Annonse

• 4 uker senere...

Nå har det gått 12 uker og formen min er fin, lykkelig over at kvalmen har gitt seg. Jeg vet at vi går inn i en fin periode nå, og magen skal begynne å vokse, det blir deilig. Gleder meg veldig til å kjenne liv, da blir det plutselig veldig nære og det føles godt å kjenne at det er noe der inni magen. livet er herlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...