<3PerLe<3 Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 skal i gang med søknad til det nå på nyåret og lurer derfor på hva det koster? er det vondt? noen som har blitt gravide etter dette? er det en operasjon hvor jeg må være i narkose? setter stor pris på alle erfaringer og svar! takk for svar! juleklem
Gjest Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Hei! Vi har akkuratt sendt søknad. Vi måtte ta blodprøver (kromosom, tar 7-8 uker å få svar på og hepatitt og HIV, det er standard). Så måtte jeg ta en CC-test, det er dobbel pergo fra syklusdag 4 til 8 med blodprøve på syklusdag 3-4 og 9-10. Dette for å hjelpe til å beregne hvor mye hormoner jeg må ta når vi skal starte opp. Så når disse svarene foreligger blir vi satt i kø. Selve forsøket vet jeg ikke så mye om da, men mener at du skal ikke i narkose, eggene blir hentet ut ved bedøvelse (morfin), hvis du ønsker det. Blir jo gjerne litt groggy av det da. Så er det innsetting noen dager etter det, hvis befruktingen og delingen er ok. Lykke til med prosessen og god jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå