Espoir Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Og som Ikke inneholder spor av nøtter, ergo kan den helst ikke inneholde sjokolade. Et par av gjestene er hyper-super-allergiske mot nøtter. Jeg tror det går greit hvis oppskriften er basert på kakao. Det kan ikke være sitronfromasj eller karamellpudding, for det liker ikke mine barn. Helst ikke fruktsalat heller, for det skal vi ha en annen dag.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 riskrem, vaniljepudding, rødgrøt, tilslørte bondepiker? Sirupskake, krydderkake, bløtkake, rullekake, plumpudding,
miss_chica Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 riskrem is gele kan gjøre noe morro ut av de tre tingene også, sånn tilfelle det er noen som ikke liker en av de..
Espoir Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2008 Takk alle tre. Jeg glemte å si at vi ikke kan ha riskrem eller tilslørte bondepiker heller, for riskrem har vi på julaften og barna mine liker (ufattelig nok!) ikke tilslørte bondepiker heller. Kanskje hjemmelaget is? Flere forslag?
miss_chica Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 da hadde jeg satset på is og rød gele jeg. så kan man heller ha masse forskjellig tilbehør til isen. feks sjokoladesaus, nonstop, karamellsaus, tuttifrutti, lakrisstrø etc. så kan de som ikke tåler ting velge noe de tåler =)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 SITRON FROMASJ! Jeg er hekta, eller gravid-dilla har slått til... Også er de jo på tilbud på ica nå=D (spist to pakker alene denne uken jeg...)
Himmel og hav Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 russedessert vaniljeis med lune bananer (del bananer i fire, legg dem i et fat og tøm over appelsinjuice, sukker og kanel, og varm det i mikroen til bananene er lunka)- dette er mye bedre enn det høres ut! marengsbunnkrem med krem og frukt.
MissAntrop Skrevet 22. desember 2008 #11 Skrevet 22. desember 2008 Fruktsalat - appelsin, epler, druer, kiwi, pærer etc skjæres opp i biter. Kanskje du kan ha nøtter og/eller sjokoladebiter ved siden av. Serveres med is, krem eller vaniljesaus. Kjempegodt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå