Gå til innhold

Trenger tips til dessert som "alle" barn liker (og som er god for voksne også))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som Ikke inneholder spor av nøtter, ergo kan den helst ikke inneholde sjokolade. Et par av gjestene er hyper-super-allergiske mot nøtter. Jeg tror det går greit hvis oppskriften er basert på kakao.

Det kan ikke være sitronfromasj eller karamellpudding, for det liker ikke mine barn. Helst ikke fruktsalat heller, for det skal vi ha en annen dag.

Fortsetter under...

Skrevet

riskrem, vaniljepudding, rødgrøt, tilslørte bondepiker? Sirupskake, krydderkake, bløtkake, rullekake, plumpudding,

Skrevet

Riskrem :)

Skrevet

Gelè

Skrevet

riskrem

is

gele

kan gjøre noe morro ut av de tre tingene også, sånn tilfelle det er noen som ikke liker en av de..

Skrevet

Takk alle tre.

Jeg glemte å si at vi ikke kan ha riskrem eller tilslørte bondepiker heller, for riskrem har vi på julaften og barna mine liker (ufattelig nok!) ikke tilslørte bondepiker heller.

Kanskje hjemmelaget is?

Flere forslag?

Annonse

Skrevet

da hadde jeg satset på is og rød gele jeg. så kan man heller ha masse forskjellig tilbehør til isen. feks sjokoladesaus, nonstop, karamellsaus, tuttifrutti, lakrisstrø etc. så kan de som ikke tåler ting velge noe de tåler =)

Skrevet

Tiramisu uten alkohol. Nam.

Skrevet

SITRON FROMASJ!

Jeg er hekta, eller gravid-dilla har slått til... Også er de jo på tilbud på ica nå=D (spist to pakker alene denne uken jeg...)

Skrevet

russedessert

vaniljeis med lune bananer (del bananer i fire, legg dem i et fat og tøm over appelsinjuice, sukker og kanel, og varm det i mikroen til bananene er lunka)- dette er mye bedre enn det høres ut!

marengsbunnkrem med krem og frukt.

Skrevet

Fruktsalat - appelsin, epler, druer, kiwi, pærer etc skjæres opp i biter. Kanskje du kan ha nøtter og/eller sjokoladebiter ved siden av. Serveres med is, krem eller vaniljesaus. Kjempegodt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...