Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Velger å spørre litt her inne jeg altså! det gjelder meg og samboer! Vi har vært sammen i litt over 3,5 år nå, og har en sønn på snart 2,5år! Vi har bodd sammen i over 3 år, og har det bra i hverdagen! men altså forholdet har hulket å gått litt i det siste, men d er jo slik m de fleste forhold! MEN pointet er det at nå i helgen som var, så tenkte jeg at j skulle være snill å be han m meg på en tur! så vi var med danskebåten fra Lør til Søn! har vært på slike turer før, så det er noe som passer oss, og som vi liker:) Vi spiste buffe, og alt var bare hyggelig! vi tok jo noen øl, og ble i bra stemning! satt på lugaren å snakket å hørte på musikk osv:) hygget oss! så skulle vi gå opp på diskoet! satt der, og han sa han skulle ut å røyke! jeg ble sittende å vente og vente! og da d hadde gått laaaang tid(1,5 time) så gikk jeg å sa ifra til en sequritas! han sa jeg måtte rope han opp i høytaler osv, men d gjorde de plutselig ikke på natten osv..... så da gikk jeg bare på lugaren! ble dritt lei! plutselig kommer han inn, og er akkurat som om han ikke er på denne jord i det hele tatt! sint og er SÅÅÅÅÅÅ STYGG MED MEG SOM DET OVERHODET GÅR ANN Å BLI TIL ET MENNESKE! kaller meg alt mulig stygt, og dytter meg ned på sengen osv.... ja altså en person har ALDRI noen sinne vært så stygg m meg før:( Han bare slengte ut av seg alt mulig, og plutselig forsvant han bare! og da var kl rundt 2 på natten! og han kom IKKE tilbake på lugaren før halv 8 på morgenen!!! hva skjedde lissom????? på søndagen var jeg bare helt rystet over denne hendelsen, og ville egentlig ikke ha noe m han å gjøre! og der står jeg ennå! men altså vi bor jo sammen, og vi har en sønn sammen, og det er strax jul! så jeg MÅ jo faktisk bare gjøre det beste ut av det! jeg MÅ bare klare å være med han nå i julen! men hva hadde dere gjort videre????? altså han har gjort noe m meg, som jeg ikke vet helt hva er! jeg sitter igjen m en følelse av å være helt tom! kjennes bare helt jævlig VONDT!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Jeg ville vel først og fremst ha spurt hvorfor? Er han psykisk syk, eller røyket han noe sterkere enn sigaretter? Hvilken oppvekst har han hatt? Uten en forklaring er det sannelig ikke godt å vite hva jeg ville gjort. Vet du ingenting?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jeg ville ringt familievernkontoret og bestilt en time. Det har hjulpet mange par!! Dersom forholdet skulle ende, så er det uansett et sted man MÅ innom når man har barn. Det er gratis!! Jeg ville nok krevd en GOD forklaring fra samboeren din, og at han la alle kortene på bordet. Jeg tror parterapi må til dersom forholdet har gått så langt som deres. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Jeg hadde spurt hva det gikk av han,kanskje han fant seg ei annen dame og bare flippet over? Jeg hadde gått fra han, det hadde vært dråpen for meg.Bare det å bli borte i 1,5 time når du er på tur med dama di er respektløst spør du meg!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå