babylovve Skrevet 22. desember 2008 #1 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei alle dere! Her sitter jeg, to og en halv uke uker etter min spontanabort som var blighted ovum, hadde kommet til uke 11. hadde gledet meg til en jul hjemme hos mamma og pappa, med meg og min kjæreste gravide... Slik med det ikke i det hele tatt!!!! Min mamma ligger på sykehuset i utlandet og de kommer derfor ikke hjem til jula. Må feire hos mine svigerfar og hans kjæreste og barn. kjenner de knapt. Har virkelig ikke lyst til det, får helt panikk når jeg tenker tanken! Jeg har begynt å slite kjenner jeg. Kroppen føles så innmari tung! Har lite krefter til å gjøre noe, og blir lett svimmel på jobben, noen ganger kvalm. Jeg har nok mye hcg nivå i kroppen enda... men jeg lurer på om jeg har blitt litt deprimert og fått snev av angst/stress. vet ikke... Skulle så ønske at jeg var kommet over dette nå! Funker litt dårlig på jobben også, blir lett stresset. Ikke noe moro! har handlet inn mye julegaver og mat, er jo styrete med jul. Flere som har det sånn i julestria? Jula er en rar tid, man blir lett tankefull og sentimental. Klem til alle sammen. Håper så inderlig at jeg møter noen av dere her inne på 1 trimester til våren! :-) Vi får ikke miste håpet... Klemmer til alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139324073-hvordan-er-det-med-dere-god-jul-til-alle-som-har-mistet/
Hurra:) Skrevet 23. desember 2008 #2 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei kissy Dee Skjønner at jula ikke ble som du hadde forventet både uten babyen i magen og uten familien din. Med mye julestress i tillegg må det være lov å føler seg litt tung og nedfor. Jeg hadde exu for fire uker siden, og i starten klarte jeg ikke å forholde meg til at jula skulle komme i det hele tatt, men litt bedre de siste dagene når jeg bare prøver å fokusere på å slappe av og gjøre det jeg har lyst til. Prøver å ikke tenke på alle mine venninner som er småbarnsforeldre og lykkelig som jeg skal møte i løpet av jula.. Tror jula gjør at man føler det enda litt tristere å ha mistet siden det er ei familietid og man skal være glad. Håper du klarer å få slappet av og kost deg sammen med kjæresten din i jula. Og antageligvis blir det vel ei hyggellig jul selv om det ikke blir med foreldrene dine. Tenker på deg og håper du føler deg bedre etterhvert og at 2009 fører oss inn i 1 trimester Juleklemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139324073-hvordan-er-det-med-dere-god-jul-til-alle-som-har-mistet/#findComment-139325709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå