Gå til innhold

VIKTIG!! Vil jeg rekke det?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil tippe du får time både på Molde og i Kristiansund, og du kan be om en hastetime så du rekker det ja. Men da vil du være 10 uker på vei, minst, er jo endel det, med tanke på å ta abort, syns jeg da, etter erfaring etter å ha vært på ul etter 11 fullgåtte uker og ett åar dager, for det var slettes ikke en prikk inni magen min, det var et smått utviklet menneske.

Så om du velger å ta abort, så kjapp deg!

Men IKKE ta abort fordi kjæresten din vil det, det blir for dårlig syns jeg, at du velger bort et liv fordi kjæresten din ikke vil ha det. Om du ikke går inn for å ta abort med 100% så kommer du nok til å angre for all tid, viss en liten del av deg vil beholde, så kommer du aldri i livet til å angre på at du beholdt.

Lykke til med avgjørelsen du tar:)

Hei HI!

Når det gjelder BF, så finnes det utallige innlegg her inne fra kvinner som er eller var i din situsajon. Jeg tror at menn har en veldig anerledes måte å tenke ut løsninger på slike "problem" enn det vi kvinner har. Jeg tror at en mann føler både økonomisk og følelsesmessig ansvar for både barn og mor osv. og at slike følelser kan få han til å bli veldig bekymret. Menn har gjerne en tendens til å tenke ut en plan, som f.eks abort, så tenke ut at denne planen vil løse problemene, og derfor tviholde på den. I hans øyner er nok abort en lett og effektiv måte å løse problemet på, jeg tror at det blir mye verre for deg.

Jeg ville aldri i livet tatt abort uten at jeg selv ønsket det 100%. Jeg frykter at du kommer til å slite i ettertid om du går gjennom en abort som du ikke ønsker. Mitt råd er: IKKE GJØR DET! Jeg er helt sikker på at BF kommer til å endre sitt syn på saken om du tar valget å beholde.

Uansett hva du velger, så ønsker jeg deg lykke til! :)

Du følte at du kunne overtale bf, det er nok for meg til å forstå at du vil ha denne babyen. Da trenger du ikke ringe og ordne noe som helst før en time hos jordmor i uke 14. Lykke til vidre i livet. Ikke la en mann bestemme hva du skal gjøre med et annet liv, du vil ikke kunne tilgi deg selv. Hvis du hadde villet tatt abort hadde jeg støttet deg 100 prosent i det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...