Gjest Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Tenker først og fremst 70-tallet. Kjenner flest over 30 som heter det. Likevel ett helt fint navn, dog jeg ikke ville brukt det selv.
Baby<3 Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 kjenner også flest over 30 som heter det jeg syns Nine er ett kjeeempe fint navn, Nina er helt greit =)
prysseluskan Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Jeg synes Nina er et nydelig navn. Skulle gjerne brukt det selv, men navnet er dessverre opptatt i familien.
24♡april Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2008 hmm ja men er d dumt å bruke navn som sist ble mye brukt på 70 og 80 tallet? syns liksom disse motenavnene blir enda kjedeligere pga at det er sååååååååå mange små som heter det i bhg osv.. men men:)
Koseklompen Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Nina er et nydeligt navn.. Jeg har et navn på datteren min som mange her inne sier er 80-talls...men hva så??? Så lenge navnet passer til den lille og dere liker det så spiller det ingen rolle hva andre synes. Men er artigt å høre hva andre mener da.. Nå så er det så utrolig mye navn som går igjen i barnehager og skoler..synes det er fint med et navn som blir borte i mengden jeg.
Koseklompen Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 RETTELSE: Nå så er det så utrolig mye navn som går igjen i barnehager og skoler..synes det er fint med et navn som IKKE blir borte i mengden jeg. Herligheten...all stress før jul tar på skjønner jeg..
Baby<3 Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 nei jeg syns du kan bruke det. jeg har venniner som heter Jeanette, Elisabeth,Nina,Linn,Karianne,Beate,Kamilla,Jannikke,Therese så det hadde blitt så rart å se en baby med ett sånnt navn, men igjen så blir man fort vandt til det... vet om en baby som heter Ruth faktisk, syns det var kjeeempe rart, men nå syns jeg hun kler det og det er såå søtt!!!
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #11 Skrevet 22. desember 2008 Flere navn som er helt nydelige, da, Elisabeth er jo så vakkert, samme med Linn og Kamilla.. Kjenner også flere unger som heter Therese.. Ruth er vel heller gammelt og bibelsk, men det er tøft. Samme med Esther.
Da HarViTreUnger Skrevet 27. desember 2008 #12 Skrevet 27. desember 2008 Litt 70-talls. Hva med Mina?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå