Gå til innhold

Hva tenker dere om Nina?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker først og fremst 70-tallet. Kjenner flest over 30 som heter det. Likevel ett helt fint navn, dog jeg ikke ville brukt det selv.

Skrevet

kjenner også flest over 30 som heter det

jeg syns Nine er ett kjeeempe fint navn, Nina er helt greit =)

Skrevet

Jeg synes Nina er et nydelig navn. Skulle gjerne brukt det selv, men navnet er dessverre opptatt i familien.

Skrevet

hmm ja men er d dumt å bruke navn som sist ble mye brukt på 70 og 80 tallet? syns liksom disse motenavnene blir enda kjedeligere pga at det er sååååååååå mange små som heter det i bhg osv.. men men:)

Skrevet

Nina er et nydeligt navn..

Jeg har et navn på datteren min som mange her inne sier er 80-talls...men hva så??? Så lenge navnet passer til den lille og dere liker det så spiller det ingen rolle hva andre synes. Men er artigt å høre hva andre mener da..

Nå så er det så utrolig mye navn som går igjen i barnehager og skoler..synes det er fint med et navn som blir borte i mengden jeg.

Skrevet

RETTELSE:

Nå så er det så utrolig mye navn som går igjen i barnehager og skoler..synes det er fint med et navn som IKKE blir borte i mengden jeg.

Herligheten...all stress før jul tar på skjønner jeg.. :)

Skrevet

nei jeg syns du kan bruke det.

jeg har venniner som heter Jeanette, Elisabeth,Nina,Linn,Karianne,Beate,Kamilla,Jannikke,Therese så det hadde blitt så rart å se en baby med ett sånnt navn, men igjen så blir man fort vandt til det... vet om en baby som heter Ruth faktisk, syns det var kjeeempe rart, men nå syns jeg hun kler det og det er såå søtt!!!

Skrevet

Flere navn som er helt nydelige, da, Elisabeth er jo så vakkert, samme med Linn og Kamilla..

Kjenner også flere unger som heter Therese.. Ruth er vel heller gammelt og bibelsk, men det er tøft. Samme med Esther.

Skrevet

Litt 70-talls. Hva med Mina?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...