Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 når tror dere snuppa i magen kommer?? skal på ks samtale 5 jan og er så spent på når hun skal komme og ser dere noe frieri på meg i 2009?? takk!!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 hei hei har sendt det en pm. har svart deg på noen spørsmål:) klem
monca*84*j12 Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 25 Mars er en dato som poppet ned i hodet mitt... Ellers er jeg veldig usikker på om frieri er i nærmeste fremtid...Trur nok fortsatt at det er en stund til.. Er jeg gravid trur du? Har egentlig ikm ca i morgen, men jeg har fått testeskrekk... så vet ikke hvor jeg skal gjør av meg.... 280384 God Jul klæm
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 hei hei, vet ikke helt om jeg er på nett om dagen, har et litt anstrengt og slitsomt forhold til bf som tar mye energi, men fikk lyst til å prøve litt kort for det første så håper jeg jeg får en ks dato før den 25, for synes det var litt nærme termin datoen.. er livredd for å ende i vanlig fødsel, da jeg hadde en utrolig dårlig opplevelse sist og ikke aner om jeg har bf sin støtte denne gangen eller ikke.. ang frieri så er det egentlig bare fint, jeg spurte når vi hadde en god periode, men nå kræsjet alt igjen,så da er jeg ikke så veldig interessert i å bli fridd til for å være ærlig for tror ikke jeg hadde klart å svare ja akkurat nå.... men men får se hva som skjer med tiden fikk ikke inn noen klar graviditet på deg nå.. men føler det kan ligge noe der snart..har plutselig 4 barn rundt meg her så kan hende jeg ikke er helt på nett.. så om du roper på meg igjen om noen dager, så kan jeg se igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå