La vita è bella <3 Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Vi ble samboere i juni og foreldre i august og har aldri feiret jul sammen. Nå skal vi være sammen vi tre og lage egne tradisjoner og ha familiejul i leiligheten med et lite plastjuletre og ei lita ribbe. Har ikke hørt om noen andre som tar en sånn vri i år, og veldig mange skjønner ikke hvorfor i all verden vi velger å gjøre det sånn. Men jeg tror det kommer til å bli veldig koselig Finnes det flere som prøver seg på dette?
Rorrimamma Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Samme her Feiret mange juler sammen, men aldri hjemme. Nå som vi har fått leilighet o to barn blir det sånn. Jeg er fra langtvekkistan forhold til hvor vi bor nå, så juletradisjonene vi "lager" blir litt uvanlig for begge, har satt litt sammen av mine og hans vaner, hehe... Men blir koseli
camosilla Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Vi skal også feire jul for oss selv i år. Blir jeg, samboer og mini - gleder meg jeg! Vi lager selvfølgelig julemat og koser oss som vanlig:)
mai mammaen til to Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 kunne ikke falt meg inn. mye kjekkere å være med familien. her blir det besøk julaften, 1 juledag og 2 juledag.. sånn liker vi det
frk Nilsen Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Dette er andre året vi feirer "alene" I fjor var jeg høygravid, så da var det kun jeg og mannen, fineste julen :-) I år blir det første julen til pode, det blir stas! Gleder meg! Vi har laget oss egne tradisjoner og de er akkurat som begge ønsker det :-) Nå er ting litt på hodet her... treet er på plass, men det flyter av leker og annet rot. Skal straks vanne ut pinnekjøttet. GOD JUL! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå