kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Fikk en positiv test idag. Jeg er på juleferie, så håper jeg får tak i en av legene mine imorra så de kan faxe opp resepter på crinone, albyl og klexane til et apotek her. Det er nå nesten 2 år siden forrige graviditet, og jeg har hatt 3 sa'er, så er litt nervøs. Men skal prøve å skyve onde tanker vekk :-)
lindynatt Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer så mye Krysser fingrene for at alt går bra
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer så mye!! Det var utolig kjekt å høre! Ja, bare ha gode tanker å kos deg masse!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Så fantastisk!! Endelig er du gravid igjen!! Krysser alt jeg har for at spira klorer seg fast denne gangen, masse masse lykke til!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 ÅJAAAA! Gratulerer så mye Kirsty! Endelig ble du gravid igjen! Dette var virkelig en flott julegave! Nå skal spiren din klore seg fast skal du se! Sender deg masse godt spirestøv og krysser fingrene for deg********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Stor juleklem fra meg:)
Dodlimammatil2 Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 åååå så kjekt!!!!!! Ja nå skal den klore seg fast!!!! Jeg sender deg dobbelt tvillingstøv ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* og krysser fingrene for at alt går fint denne gangen :-) God jul og et fantastisk nytt år! klemklemklem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk allesammen! Og god jul til dere :-)
Blomsten har en sønn Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Gratulererer! Det var jammen en god julenyhet :-) Håper at alt klaffer denne gangen og det nå er din tur å bli mamma. Klem
sniljente2 Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 det er mange som ønsker deg lykke til nå.dette har du virkelig fortjent.tenk positiv,for hver dag som går jo nermere er du ett vakkert barn.har en god følelse på at det vil gå bra for dere denne gangen jeg- GODT NYTT ÅR
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2008 Tusen takk dere :-) Jeg har også en god følelse!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 Gratulerer så mye Kirsty! Tok en tur innom her for å se om du var igang med IVF nå på nyåret, men så har dere klart det på egenhånd! Unner deg virkelig å komme i mål og få en baby i armene! Hilsen en som bimmet med deg om temping og progesteron tilbake i -06 (mar79++)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå