Gå til innhold

Melder meg inn her...

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Fikk en positiv test idag. Jeg er på juleferie, så håper jeg får tak i en av legene mine imorra så de kan faxe opp resepter på crinone, albyl og klexane til et apotek her. Det er nå nesten 2 år siden forrige graviditet, og jeg har hatt 3 sa'er, så er litt nervøs. Men skal prøve å skyve onde tanker vekk :-)

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!!!!!

Husker deg godt (vi var slitere samme en god stund), og har lurt på hvordan det går med deg. Dette var en kjempegod nyhet. Håper dere har lykken med dere denne gang, og at spiren klorer seg fast i 8 mnd til.

Selv sitter jeg med resultatet av vårt først ivf forsøk på brystet (han sover så søtt atte), og tror at det er DIN tur nå til å oppleve denne lykke.

Annonse

Tusen takk allesammen :-)

Imorgen skal jeg til gynekologen, få sykmelding og resept på klexane. Lurer på om jeg skal tørre å måle hcg, men er usikker. Tror jeg heller vil være lykkelig uvitende. Jeg fikk jo så dårlige nyheter på tidlig ul for 2 år siden, sist jeg var gravid... Får tenke på det.

Ja håper du snart kommer etter doffine!

Nå har jeg vært kvalm i 4 dager og det tar jeg som et godt tegn. Har nemlig aldri vært kvalm før. Er kvalm hele døgnet men jeg nyter det. Det er deilig å føle seg gravid uansett ubehag :-)

Jeg målte ikke hcg hos gyn, og jeg vil ikke ha tidlig ul på en stund. Nå skal jeg bare kose meg, lykkelig og uvitende hehe.

La kvalmen overøse deg;)) neida... Jeg vil nok også nyte hvert ubehag et svangerskap kommer med.. er jo det vi har ventet på i så lang tid.

Ta UL og alt annet når legen sier du skal... ikke mas på det om du selv ikke føler for det. Kos deg og nyt alt som er. Jeg er nå 5 dager på overtid, men fikk neg test og har mensen murringer i magen . Så vi får se hva uken bringer her...

Mange store klemmer;))))

• 2 uker senere...

Gratulerer så mye Kirsty;-) vi startet vil å prøve samtidig og jeg har fulgt med deg siden 2005. Jeg fikk også positiv test like før juleferien og er nå 8-9 uker på vei. Dette er første gangen det har skjedd for oss så er utrolig glade for at vi har kommet så langt!

Lykke til Kirsty og så håper vi at vi får oppleve lykken begge to i august/september 2009!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...