Gå til innhold

Eggløsningspiller.....(hjelp)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har vi prøvd å bli gravide i snart ett år med nr to,men ser dårlig ut.

Det tok oss tre år å få han første, og jeg blir lei meg av å tenke på at vi kan gå å vente i tre år til! Jeg har uregelmessig mens.Kan gå over en til to mnd over osv. Har vært hos gyn.min og han sa at det kunne ta tid og ville gjerne at vi skulle klare det av oss selv, men at han kunne hjelpe oss innen ett halv år om det ikke hadde skjedd noe. Men vi har allerede prøvd ett år nå og vi har jo som fortid vært "slitere" før.

Men han syndes jeg er for ung (24 år) til å begynne på eggløsningpiller men ser at det er fler som har eller er brukere av det her inne. Hvor gamle er dere? Er jeg for ung? Lar det søren meg ikke gå tre år denne gangen assa! Blir gal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg.første gan jeg fikk prgo så var jeg 19 år.hvis du mener det kan hjelpe dere så ville jeg gå til en annen gyn.littt dyrt men det er verdt det.lykke til.

Skrevet

hei.meg igjen.hvis du bor i oslo så er det flere gyn på majorsta,og en i storgata 38.tlf22 17 37 07

Skrevet

meg igjen.hehe.vil jo bare hjelpe.jeg fikk en anbefaling at jeg fikk ett preerat som setter i gang mens og så begynner du på pergo evt.GODT NYTT ÅR

Skrevet

Tusen hertelig takk for all hjelp:) Blir helt rørt av at du ønsker å hjelpe så mye:) Tusen tusen takk!

Håper at spiren sitter i 2009;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...