Chaiemae Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Så da ser det ikke ut som IVF nr. 5 gir resultat heller.
Hvite due Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Hei Chaiemae! Sender deg masse styrke!! Tenker på deg.... Goe klem
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Har hcg sunket? er det prøve nr 2 du har tatt? Hvilken rugedag er du på? Jeg hadde hcg på 37 på rd 14, satt inn 8 delt egg (3 dager gammelt), og det gikk bra...
Chaiemae Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2008 Nei dette var første blodprøve. Er på rugedag 14 i dag. Det er jo litt positivt å lese at du hadde så lav hcg, men tror ikke det er så vanlig. Har jo selvfølgelig et bittebittelite håp om at det skal gå, men tror det ikke. Får ikke tatt noen flere blodprøver denne uken heller siden det er jul, men skal prøve å få tak i en henvisning til neste uke.
lita78ღ Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 jeg hadde Hcg på 34 14 dager etter befruktning. Jeg var fra meg av bekymring, men legen sa at den var positiv og at vi bare måtte vente og se.... er 19 uker nå:-)
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Jeg skal iallefall krysse fingrene for deg:-) Men ikke mist håpet enda, har hørt om flere som produserer hcg sent. Gyn sa til meg at det ikke er verdien som har noe å si så tidlig men at den stiger som den skal. Det du kan gjøre for å få en liten pekepinn på om dette går bra er å kjøpe en to pakk med cb vanlige tester og teste på morgenurin med et par tre dageres mellomrom å se om testen blir sterkere:-) Jeg var og kjempenervøs siden hcg var så lav , men resultatet sover søtt i sengen sin nå:-) Så det tregner absolutt ikke gå galt for deg:-) Skal krysse fingrene og håpe at du får den beste julegaven i år! Ikke ta sorgene på forskudd! Lykke til!!
Storkfrøken69 Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 Hvis ikke du klarer å få tatt en blodprøve i dag, var jo ideen til Emilia om CB-tester lurt da. Neida, jeg er overhode ikke utålmodig på dine vegne ;o)
Chaiemae Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2008 Jeg skal ta blodprøve på mandag.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Da håper vi på en stigende og flott Hcg til nyttår :-) Lykke til chaiemae Juleklem
Andalucia Skrevet 25. desember 2008 #11 Skrevet 25. desember 2008 Hei! Jeg hadde Hcg på 46 på rugedag 12 og er nå i uke 15+3. Skal krysse fingre for deg jeg. God juleklem og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå