Sannali Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har hørt om julekvelden på kjerringa, men ante ikke at den lå i bakhold her i gården... Jeg har enda ikke funnet noe til min kjære!! Han er frilufts-og treningsmenneske og har ALT han trenger til det, ellers trenger han hverken klokke eller mansjettknapper eller slipsnåler eller andre safe gullsmedgreier. Har låst meg fullstendig fast og mistet all kreativitet, så forslag mottas med takk!
Frøken Freken Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Har hørt at man aldri kan få nok ullundertøy om man er friluftsmenneske. Ellers har jo Lars Monsen kommt med ny bok. I-pod er kjekt å ha. Gavekort på klær. Eller min favoritt - billetter til kino, teater eller konserter. Jeg har kjøpt biffkniver og en tegneseriesamling til mannen min.
yvve73 Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Min mann ønsket seg sånn massasjegreie til å sette i stol. fås fra 1500 kroner tror jeg. Det hadde jeg tenkt å kjøpe, men så fant vi ut at vi skulle kjøpe oss nytt kamera istedet. Så da ble det gave til hverandre.
bønni Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Et abbonement på et friluftsmagasin eller et annet blad han kan være interessert i?
CB-BabyBoy Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Ipod med bæreveske eller sånn joggesak til å ha den på armen og kanskje et gavekort hos Itunes kan være fint? Jeg antar at gps som du kan ha med deg er noe han har? Er det en tv-serie han liker da? Kanskje du kan kjøpe bokssett med det? Evt filmer eller en artist/forfatter slik at du kan kjøpe cd eller bok? Hva med et lite, men godt kompaktkamera? Slik at han kan ha det i lommen når han er ute? Kan knipse noen blinkskudd ute i marka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå