Gå til innhold

Sove på eget rom når han spiser 2-3 ganger om natta og er litt urolig ellers og?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma'n t go'guttene
Skrevet

Han er akkurat blitt 6 mnd. Spiser (ammer) i 22-23-tida, noen ganger i 2-tida, og i 4-5-tida. SKal trappe ned litt om natta da, men er ikke bare bare med en 3åring som ikke skal vekkes i naborommet;) Tenker at hvis jeg legger han på eget rom så kanskje han skriker seg opp før jeg kommer dit, og det blir vanskeligere sånn sett..også sover han noen ganger med meg utpå natta når han er ekstra urolig. Men samtidig tenker jeg at kanskje han blir mindre urolig om han sover alene..med tanke på forstyrrelse, lukt etc.. Er litt urolig utenom når han er sulten og, uten at han våkner helt. Det skyldes nok ofte kløe i hodet har eksemhud) men kanskje andre ting og..(er jo vanskelig å si)...

Hva ville du gjort? Lagt han på eget rom enda eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma'n t go'guttene
Skrevet

ingen som har en mening?;)

Skrevet

Jeg ville bare prøvd å legge han på eget rom. Kanskje han ike våkner så ofte da? De anbefaler jo at mødrene skal være litt treige om natten slik at om de våkner så kanskje de sovner igjen. Er jo ikke værre en at du flytter han inn til dere igjen?:)

Skrevet

Snuppa mi var litt urolig på natta..Jeg la henne på eget rom når hun var 3 mnd..Hun sov betydelig bedre.

Hun er nå 6 mnd og sover fra 19.30- 07.00 da får hun litt melk og sover gjerne 1 -2 timer til.

Skader ikke å prøve..

Lykke til:)

Skrevet

Jeg ville prøvd å lagt han på eget rom:) Absolutt! Tenker å gjøre det selv over nyttår, selv om pjokken her bare er 4 mnd. Ammer også i 22-23tida, samt 01-02 tida, og 05 tida. Så blir spennende å se hvordan det går, kan jo hende alt blir bare tungvint, men da flytter vi han bare inn hos oss igjen. Han våkner mye på natta, mange ganger ligger han og prater, for så å sovne igjen (uten skrik). Da vekker han jo oss.. uten grunn.Spent på åssen det går :-) Lykke til du og!

Skrevet

Jeg ville prøvd å lagt han på eget rom.

Og hvis han har kløe og eksemhud ville jeg fått kløstillende.

Det fikk vi og plutselig sov han på natten. Når han våknet la han alltid å klødde seg i bakhodet og nakken

Skrevet

Vi flyttet vår småttas inn på eget rom, han holdt på sånn som du skriver. Sov mye lenger og fredeligere med en gang han ikke kunne lukte meg helt med en gang når han småvåknet om natten! Lykke til med eget rom!

Skrevet

Ville lagt han på eget rom ja, jeg gjorde det med min når han var 3 mnd, og da sov han plutselig MYE lengre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...