Gå til innhold

Et kort besøk på føden, og julefreden har senket seg.....

Stine:-)

Anbefalte innlegg

Etter et par dager med veldig lite liv i magen, kom angsten som et slag i mellomgulvet midt under julebaksten i går. Jeg har jo kjent liv, men det har vært svært lite i forhold til hva det pleier. Jeg har mest kjent gnidninger mot magen. Jeg tok meg litt å drikke å spise, og la meg på senga for å prøve å få igang frøkena, men neida, bare forsiktige bevegelser. Rart hvordan man kan kave seg opp sån helt plutselig. Ringte inn på føden, for å høre om det kanskje var normalt at bevegelsene ble mer forsiktig etter hvert, men de sa jeg skulle komme med en gang.

Fant no fram papira mine jeg, og hasta de to minuttene det tar å kjøre dit. Ringte på døra og satt meg for å vente. Så fikk jeg det sparket i ribbebeina. Frøkena var våken, og det bare tok av i magen. Når de kom å lukket opp, sa jeg litt forlegen at her har det nok tatt seg opp med bevegelser, så kanskje dette ikke var nødvendig likevel. Men, her var det bare å komme inn, man skulle ikke gå å engste seg i jula, og det var jo best å ta en registrering over litt tid.

Hele magen levde når jordmora skulle sette på banda rundt magen, og jeg var så flau jeg kunne gått gjennom bakken. Siden har det vært full fart her. Om enn noe beskjemmet, så har i alle fall julefreden senket seg hos meg, og på føden måtte jeg ikke nøle med å ringe i morgen den dag, om det var noe som bekymret meg.

Nå er julekakene i boks, og jeg håper jeg slipper å ringe føden igjen før om 5 uker ;)

Ønsker dere alle en fredelig og bekymringsløs jule og nyttårsfeiring, og sender gode ønsker for det nye året.

Klem

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...