tuppelupp Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Er 4+4 i dag og er jo bekymret for alt. Nå er magen urolig og måttet løpe på do. Er dette normalt tidlig i svangerskapet?
Thessa og Bebbis Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Sliter med det ennå jeg. Er i uke 21. Tarmene jobber mye saktere enn vanlig og er litt presset. Så da er det ikke alltid all mat blir "godkjent" Derfor man kan få diare og mageknip. Helt ufarlig, men veldig dritt! Bokstavelig talt :-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Hos meg er det dessverre omvendt, har verdens tregeste mage for tida! Ikke noe særlig det heller... =S
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Jeg hadde veldig løs mage i første trimester. Noe av det første jeg merket av symptomer på at jeg var gravid. Nå er jeg dessverre forstoppet (uke 21), så gled deg over den løse magen mens du har den ;-)
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Er plaget av det jeg også og har vært det med alle sammen, varer hele svangerskapet hos meg, dvs i perioder, blir litt bedre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå