Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Sovingen til lillegutt på 6,5 mnd er så uforutsigbar. Han pleier å sove 3 ganger iløpet av dagen, hvor hver lur er på alt fra 10 min til 1,5 time (oftest rundt 30 min). Jeg vet aldri ca hvor lenge han kommer til å sove når han legges. Det gjør det vanskelig å lage faste rutiner, for sover han 10 min må jo neste lur bli mye tidligere enn om han sover 1,5 timer. På kveldene får jeg han til å sovne en gang mellom 19 og 20:30 som regel. Men hver natt er forskjellig. Noen ganger våkner han hver time hele natta, men sovner igjen bare han får smokk. Noen ganger kan han sove opptil 5 timer i strekk om gangen. Noen ganger er han plutselig våken i flere timer midt på natta. Noen ganger hyler han i opp mot en halvtime hver gang han våkner. Noen ganger våkner han annenhver time natta gjennom... Osv... Står stort sett alltid opp mellom 06:30 og 07:30. Han har vært like uforutsigbar alltid.. Hva skal jeg gjøre for å få litt fast rytme på han???? Føler jo jeg gjør akkurat det samme hver kveld og dag. Og måltidene har faste tider både dag og natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå