Leonella777 Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Har fått en Avent brystpumpe av ei venninne, og så lurer jeg på hvordan rengjøre den?? Kan den i oppvaskmaskin eller??
tertilus Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Ta den i oppvaskmaskin og så kok delene.
Tante Gustava Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Den kan i oppvaskmaskin, men det er litt tungvint siden du likevel må koke delene hvis du skal gi den utpumpede melka til barnet. Jeg vasker den for hånd med zalovann før jeg koker den i 5 min. Skrur den selvfølgelig fra hverandre først... Koking må til hvis du skal gi melka til barnet, og ikke bare kaste den, dette fordi vanlig vask ikke tar knekken på de lumske melkebakteriene som kan bli liggende igjen i alle kriker og kroker av pumpa
A og G Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 ville tatt den for hånd. har hatt pumpe i maskin, og da ble gummi delen litt misfarga av matrestene som var på den andre koppene. I tillegg så er selve pumpehuset veldig vanskelig å få skylt skikkelig i maskin, så jeg føler jeg må skylle det på nytt når jeg tar det ut av maskin. Og det er ikke vanskelig å vaske de delene for hånd heller
lille sprelle Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 pumper du mye: skyll i kaldt vann og legg i kaldt vann etter bruk. Skyll i varmt vann før bruk. Hvert døgn: vaske delene og kok dem i 5 min har funket for oss (9 mnd nå)
Familie på 6!? Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 ikke hele pumpa kan vaskes!den delen du pumper med må ikke vaskes i oppvaskmaskin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå