Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Jenta vår er straks 18 mnd, veier vel litt over 12 kg og er ca 83 cm lang (lenge siden vi har vært på helsestasjonen). Nå begynner reimadressen i størrelse 80 å bli for liten. Hva gjør dere da? Kjøper størrelse 86? Man kan vel ikke kjøpe dress i alle størrelsene? Jeg tenker egentlig å kjøpe 92, men vet jo at reima er store, så kanskje hun drukner i den? Tenker å kjøpe høst/vår-dress, det har hun nå, og tar bare ulldress under. Men vet dere hvor man kan få kjøpt dem, gjerne på tilbud, og eventuelt på nettet? Hva skal de koste, liksom?
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Hei. Har en gutt på 17 mnd, og har en reimadress til ham i str 92. Litt stor, men ikke mye.Drkner ikke i den. Han er vel rundt om like stor som din frøken. Har en trolldress i str 86, og han passer den også. Ikke så lett å svare deg, men jeg tror jeg ville kjøpt str 92 var jeg deg. Har kjøpt brukte dresser på finn til 400-500 kr. Det blir jo liten slitasje på dressene til smårollinger før de må byttes ut, så jeg kjøper brukt, og er kjempefornøyd!! Dessuten kan du selge dem etter bruk igjen. Da har ikke dressen kostet deg mye.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Tror de fleste har tilbud på Reima nå eller rett etter nyttår. Her i byen, Halden, har de hatt 30% på reima en stund nå :-) Ta med barnet i butikken og prøv 92... Ho er vel ikke såå umulig ;-) ??
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Morsomt at sistemann er fra halden - det er jeg også, men bor ikke der nå. Hvor har de dressene på 30 %? Skal hjem i juleferien.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 På Giraffen i Tistasenteret HAR de i alle fall hatt 30% nå før jul, har ikke vært der den siste uka :-) God jul!
En Prins + Prinsesse Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 gutten min er også 18 mnd, han er 14 kg og 84,5 cm... gutten min får reima tek dress til jul i str 92...!! den er litt stor, men da har han den fram til neste jul iallefall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå