Gå til innhold

Trenger hjelp.. Vet ikke hva jeg skal gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har hatt omgangssyken siden onsdag, med oppkast og diare. Melka kommer oppigjen å det er ikke så enkelt å få i henne noe annet. Var på legevakta på fredag, fikk mange tips, men ingen funker. Hun hadde litt forhøyet crp men ikke nok til å bli innlagt. Hun ligger rett ut på sofaen, har vært våken i hele natt, 3 natten uten søvn for henne.

Håper på svar.. Blir så engstelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt til legen igjen idag.... Hun kan fort få uttørkning om hun fortsatt ikke får i seg noe spes med mat.... Det er bedre at de sjekker henne igjen!!! Hun blir jo tappet for energi også stakkar... Huff, det kan ikke være gøy...

Men ring legen din igjen nå og si du vil ha en time og ikke gi deg føre de har sjekket henne nøye. For er hun så ille som du sier idag også, at det har gått 5 dager, så er det greit med en legetime igjen!!

Hvor mye spiser hun nå da?

Jeg fikk ihvertfall beskjed fra legen min at gikk det mer enn 3 dager hvor han ikke spiste mer enn 300 ml i døgnet måtte jeg dra til lege... Nå har det ikke skjedd, men det er ganske greit å følge med asså....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...