Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Mini har dobbeltnavn.. Så tenkte kanskje og ha det til jenta også.. Av en eller annen grunn har jeg hengt meg opp i Anea.. Martine Anea.. Ikke spør meg hvorfor .. Men det datt ned i hodet mitt.. hehe.. Noen som kan komme med forslag ?? Martine vil nok bli det vi kaller henne.. Men tror kanskje jeg velger dobbelt navn da jeg har hørt om mange som angrer i etterkant når de andre barna har dobbelt navn.. =)
Mammaen til Isak Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har ingen navneforslag, men ville bare si at jeg syns Martine er et fint navn ) Hvor langt er du på vei nå?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 I uke 22 nå... =) Martine har vært et veldig klart valg lenge.. Liker så godt det navnet.. Passer både til bølla og englebarnet.. hehe..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2008 Ingen med forslag her?? =)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Fadderbarnet mitt heter Emilie Martine......
Carta Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Hm... Vanskelig... Men hvis navnet skal komme etter Martine bør det ha 3 eller flere stavelser, og av en eller annen grunn syns jeg den midterste stavelsen gør gå ned, som i Anea, eller Andrea. Anea var et fint navn forresten. Noe som ikke alle andre heter.
mam <3 Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 Martine Anea var kjempefint. Har selv ei lita Martine.
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Hva med: Martine Andrea Martine Adele Martine Amélie (uttalt: Ameli) Martine Emira Martine Ovidia Martine Cordelia Ellers er Anéa pent! Hva heter storesøster? ;o)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2008 Adele er jo kjempefint mellomnavn.. Hmm.. Men Anea klinger bra det altså.. Inni hodet mitt.. hehe.. Men må vel lufte det for mannen også.. =) Vil ikke legge ut navnet til mini her siden ikke så mange heter det her i landet.. =)
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #12 Skrevet 22. desember 2008 Jeg synes også at Adele er utrolig pent.. Men synes kanskje at Anéa klinger best til Martine, tror jeg Og Martine Améli,
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #13 Skrevet 22. desember 2008 Martine Elida Martine Enéa Martine Elea Martine Filippa Martine Erika Martine Mabelle
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #14 Skrevet 22. desember 2008 Martine Louise Martine Isabelle Martine Johanne Martine Emilie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå