Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hei! Vi har en teutonia spririt s3 og har en acta graco bilstol. Nå lurer vi på å kjøpe adapter så vi kan bruke bilstolen på vognunderstellet, men er veldig i tvil på om vi egentlig blir bruken det sammen. Er det mange som har det og bruker det? Er det lurt å kjøpe det før eller seinere?Eller er det noen som har en adapter å selge?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Søstern har et slikt adapter (samme stol og vogn) og hun brukte det nok ikke så mye. Men jeg har savnet å ha det så jeg kommer til å kjøpe hennes når hun er ferdig med sitt etter nestemann (som snart kommer) jeg vet jeg kommer til å bruke det en del på korte ærender o.l .... (spesielt når babyen sover... for å slippe å vekke )
O&Os_mamma Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har en slik adapter og har brukt den utrolig mye. Ofte så skal jeg små ærend som ikke tar så lang tid, og da er det så utrolig greit å slippe å bære bilsetet, eller å dra på den store bagen. Tror kanskje ikke jeg hadde brukt den så mye hvis jeg ikke kjørte bil hver eneste dag (levering av eldstemann etc), men er man støtt i bilen for diverse ærend så er en slik adapter gull verdt, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Gull verd å kunne sette bilsete på vogna, uten sportsdelen! Mindre å drasse med seg i bilen, mer plass til shopping, og babyn trives i setet så det er bare knall for meg som kjører en del bil!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Dersom barnet ditt fortsatt kan sitte i bilstolen en stund til er det absolutt verdt å kjøpe en adapter, jeg kjøpte adapteren min litt seint og barnet vokste fort ut av bilstolen, så fikk desverre ikke tid til å bruke den så mye, men det var veldig lett å få solgt adapteren etterpå!
Makko med to små gutter Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Har aldri savnet det, men nå er vogna mi (understellet) litt kronglete å få ut og inn av bilen, så hadde sikkert ikke giddet å bruke det om jeg hadde hatt...
bløtekaka Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Brker min ofte, somsagt veldig kjekt når man skal kjapt inn og ut av bilen.vel verdt sine 400 kr synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå