akicha Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg komme over et sted på internet hvor noen lurte på om det var overvekt av jentefødsler ved ICSI. Tenkte bare høre her inne hva dere venter; gutt eller jente. Teorien var vel at det er de sædcellene som holder lengst som blir plukket ut for ICSI, og jentesædcellene er visstnok de som er mest utholdene. Jeg vet ikke hvor mange som er her inne, men kan jo prøve å sette opp en liste. Jeg er på vent til første ICSI-forsøk, så jeg kan foreløbig ikke bidra i statistikken... Kopier listen og skrive dere på slik vi pleier å gjøre det :-) Venter jente: Venter gutt:
Nøtt Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Venter jente: Nøtt Men - jeg er ikke 100% sikker på at egget ble befruktet ved ICSI eller IVF, da de prøvde begge deler hos oss. Men flesteparten av de befruktede eggene ble befruktet ved ICSI, så sjansen er størst for det.
Lykkelig mor til tre Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Hei. Fikk en (icsi) gutt for 2 år siden . Han veide da 3020
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Fikk en ICSI/TESA/PESA gutt juni 2007. Ved denne metoden er det lite sæd, da det må opereres ut med nålestikk fra testikler/bitestikler. Skal nå på ultralyd om akkurat 1 uke (uke 18), og er veldig spent på om det er en ny guttetass. Det er overvekt av gutter i vår familie nemlig. mvh
Thea-81 Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har fått to ICSI-gutter. Teorien jeg har hørt er at det er de befruktede eggene som deler seg raskest som blir plukket ut (altså jo mer delt, jo bedre) - og gutta deler seg fortest!
Maisen65 Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 Har ei ICSI-jente. Hun er resultatet av det egget som senest lot seg befrukte, og som var minst delt da det ble frosset ned (3-delt)
Nea og juniors mamma Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 Venter ICSI-jente, to (jente???????)embryo på frys.
lita78ღ Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 venter en icsi-gutt. Og han var en slow-starter... Altså ikke helt optimal deling ved innsetting
baby ventes 11 mars :) Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 er i uke 30 nå, og venter en icsi gutt
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 Så var jeg på UL i dag (uke 18+3), og der inne låg en liten ICSI gutt som jeg nok tenkte;o) Praktisk blir det i alle fall at han kan arve alle de nye klærne vår lille Erik (1 1/2) har fått.
Ophelia & Jr. Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har en nydelig ICSI/TESE gutt.
micro Skrevet 30. desember 2008 #14 Skrevet 30. desember 2008 Jeg komme over et sted på internet hvor noen lurte på om det var overvekt av jentefødsler ved ICSI. Tenkte bare høre her inne hva dere venter; gutt eller jente. Teorien var vel at det er de sædcellene som holder lengst som blir plukket ut for ICSI, og jentesædcellene er visstnok de som er mest utholdene. Jeg vet ikke hvor mange som er her inne, men kan jo prøve å sette opp en liste. Jeg er på vent til første ICSI-forsøk, så jeg kan foreløbig ikke bidra i statistikken... Kopier listen og skrive dere på slik vi pleier å gjøre det :-) Venter jente: Venter gutt: micro80
micro Skrevet 30. desember 2008 #15 Skrevet 30. desember 2008 Jeg komme over et sted på internet hvor noen lurte på om det var overvekt av jentefødsler ved ICSI. Tenkte bare høre her inne hva dere venter; gutt eller jente. Teorien var vel at det er de sædcellene som holder lengst som blir plukket ut for ICSI, og jentesædcellene er visstnok de som er mest utholdene. Jeg vet ikke hvor mange som er her inne, men kan jo prøve å sette opp en liste. Jeg er på vent til første ICSI-forsøk, så jeg kan foreløbig ikke bidra i statistikken... Kopier listen og skrive dere på slik vi pleier å gjøre det :-) Venter jente: nøtt Maisen65 tuppa_termin feb.-09- 2 stk Venter gutt: micro Venter på Mirakel*gravid* Lissi43år-gravid d.nissen Verdens_lykkeligste - 2 stk lita78ღmai-mirakelღ ida med icsi bebbi i magen:) Lissi43år-gravid Ophelia & Jr. Rose39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå