Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg komme over et sted på internet hvor noen lurte på om det var overvekt av jentefødsler ved ICSI. Tenkte bare høre her inne hva dere venter; gutt eller jente.

Teorien var vel at det er de sædcellene som holder lengst som blir plukket ut for ICSI, og jentesædcellene er visstnok de som er mest utholdene.

Jeg vet ikke hvor mange som er her inne, men kan jo prøve å sette opp en liste.

Jeg er på vent til første ICSI-forsøk, så jeg kan foreløbig ikke bidra i statistikken...

Kopier listen og skrive dere på slik vi pleier å gjøre det :-)

Venter jente:

Venter gutt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter jente: Nøtt

Men - jeg er ikke 100% sikker på at egget ble befruktet ved ICSI eller IVF, da de prøvde begge deler hos oss. Men flesteparten av de befruktede eggene ble befruktet ved ICSI, så sjansen er størst for det.

Skrevet

Hei.

Fikk en (icsi) gutt for 2 år siden . Han veide da 3020

Skrevet

Hei!

Fikk en ICSI/TESA/PESA gutt juni 2007. Ved denne metoden er det lite sæd, da det må opereres ut med nålestikk fra testikler/bitestikler.

Skal nå på ultralyd om akkurat 1 uke (uke 18), og er veldig spent på om det er en ny guttetass. Det er overvekt av gutter i vår familie nemlig.

mvh

Skrevet

Har også en icsi-gutt:)

Skrevet

Jeg har fått to ICSI-gutter.

Teorien jeg har hørt er at det er de befruktede eggene som deler seg raskest som blir plukket ut (altså jo mer delt, jo bedre) - og gutta deler seg fortest!

Skrevet

Har ei ICSI-jente. Hun er resultatet av det egget som senest lot seg befrukte, og som var minst delt da det ble frosset ned (3-delt)

Skrevet

Venter ICSI-jente, to (jente???????)embryo på frys.

Skrevet

venter en icsi-gutt. Og han var en slow-starter... Altså ikke helt optimal deling ved innsetting

Skrevet

er i uke 30 nå, og venter en icsi gutt :)

Skrevet

Så var jeg på UL i dag (uke 18+3), og der inne låg en liten ICSI gutt som jeg nok tenkte;o) Praktisk blir det i alle fall at han kan arve alle de nye klærne vår lille Erik (1 1/2) har fått.

Skrevet

Jeg har en nydelig ICSI/TESE gutt.

Skrevet

Jeg komme over et sted på internet hvor noen lurte på om det var overvekt av jentefødsler ved ICSI. Tenkte bare høre her inne hva dere venter; gutt eller jente.

Teorien var vel at det er de sædcellene som holder lengst som blir plukket ut for ICSI, og jentesædcellene er visstnok de som er mest utholdene.

Jeg er på vent til første ICSI-forsøk, så jeg kan foreløbig ikke bidra i statistikken...

Venter jente:

Venter gutt:

micro80

Skrevet

Venter jente:

nøtt

Maisen65

tuppa_termin feb.-09- 2 stk

Venter gutt:

micro

Venter på Mirakel*gravid*

Lissi43år-gravid

d.nissen

Verdens_lykkeligste - 2 stk

lita78ღmai-mirakelღ

ida med icsi bebbi i magen:)

Lissi43år-gravid

Ophelia & Jr.

Rose39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...