Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Lille har hatt feber noen dager nå, siden torsdag. Han går på antibiotika, begynte på det fredag. I dag når vi sto opp hadde han bare 37,9. Så feberfri. Men så tok jeg først tempen i kveld sånn ca. kl. 18. Å da viste faktisk måleren 39,1.. Det var varmt inne, men det skal vel ikke så inn på febermålene? Måler i rompa. Men så tok jeg tempen igjen nå kl. 20, å da viste den bare 38,3... Så da ble jeg så usikker.. Har han hatt en feberfri da? Skal jeg se an utover natta, eller ville dere holdt han hjemme i morgen uansett? Ble så usikker siden den faktisk var på 39,3 først. Å noen sier at det er feber over 38, noen sier 38,5.. Jeg vil jo ikke sende han om han er syk. Han har vært i mye bedre allmenntilstand i dag, men ble litt mer sutretet nå på kvelden, men han var jo trøtt så vanskelig å si..
Snupi27 Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 nei, han har ikke vært feberfri en dag om han hadde 39 i feber i stad. så da ville jeg holdt han hjemme i morgen
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Det var jo det jeg også hang meg opp i. Syns bare det var så rart at den sank så mye så fort, på kveldstid. Men det er kanskje vanlig. Han har ikke hatt så mye feber før. Så jeg er litt grønn på det der. =P Takk for svar! )
Snupi27 Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 emilie har nettopp hatt feber i nesten to uker. den gikk og ned på alle døgnets tider. den gikk ned til under 38 en kveld så vi tenkte at "nå er det nok over og om hun er feberfri i morgen så sender vi henne i bhg." neste dag hadde hun 39.1 i feber igjen..
Crhanne Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Når gutten min begynte i bhg fikk vi beskjed om at han de skulle være feber fri i to dager før han kunne komme i bhg igjen. Så jeg ville ha holde ho/han hjemme i morgen også, for det er ikke koselig å være i bhg når man ikke er i form. Tenk bare på deg selv, hvordan du har det når du ikke er helt i form. Bedre å være hjemme en dag ekstra å bli ordentelig frisk, enn å gå ut for tidlig å bli syk igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Ja å det er jeg helt enig i. Ble bare så usikker, ikke vant med sykt barn... Skrev jo det at jeg ville ikke at han skulle ut når han var syk. Her er det forresten ett feberfritt døgn.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå