Gå til innhold

Noen som vet aldersgrense på å begynne på turning/dansing for små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst at guttungen min skal begynne på noen aktiviteter etterhvert=) Han eeeelsker å danse og er veldig glad i musikk.. Så tenkte dansing hadde hvert noe for han, om han vil det.. Evt turning=)

Noen som vet hva slikt koster også? Fant ikke noen sider på det på nettet fra her vi bor..

Skrevet

Her i Kristiansund er det 2 år på turn og på to dansestudio.

Gutten vår på 2,5 går på turn å stortrives =)

Betaler 750 i året for turn.

Skrevet

Her i bygda er det "leketurn"-partier. Et fra 3-4 år og et fra 5-7 år (tror jeg). Koster vel en liten 1000-lapp å delta, samling en gang i uka.

Skrevet

Åhja.. Håper det er det her også da. Guttungen her og ble 2 i Oktober. Så da skal jeg lete bedre etter litt info på nettet..:)

Skrevet

Her i bygda er det fra 1 år og oppover. Det er jo leke turn, men jeg hadde dattera mi på det og hun syntes det var kjempe morsomt.

Skrevet

Hei & hopp, oppi Askim hallen kan dem starte de året dem fyller 3, så da kan Karsten starte i januar. Synes det var veeeeldig dårlig opplegg jeg da, så jeg valgte å ikke la M begynne der. Var ikke så flink instruktør...

Skrevet

Hmm.. Men er det sånn prøveperiode da? For gidder ikke å betale i dyre dommer om ingen av oss synes noe om det liksom.. Blir litt bortkasta.. Vet du prisen der? Finner ikke noe om det noensteder jeg..

Skrevet

Aner ikke hva det koster, vi var bare den ene timen når det var oppstart i høst. Og siden vi ikke likte opplegger spurte vi ikke etter pris. Kan umulig være så dyrt, var bare 1 time i uka det var noe i hallen.

Skrevet

Åhja.. Ok.. Da får jeg spørre noen flere=D Eller finne et nr å ringe å forhøre meg.. Kan jo hende de har ny instruktør i år og da..

Skrevet

Være samma instruktør i alle år så jeg tviler sterk... ring servicetorget i morgen og hør med dem, ellers går Julie (fra rød) der så du kan jo høre med mammen hennes....

Skrevet

Åhja... Ja, det kan jeg jo alltids gjøre=) Takk for svar=DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...