Blomsterenglene Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Har lyst at guttungen min skal begynne på noen aktiviteter etterhvert=) Han eeeelsker å danse og er veldig glad i musikk.. Så tenkte dansing hadde hvert noe for han, om han vil det.. Evt turning=) Noen som vet hva slikt koster også? Fant ikke noen sider på det på nettet fra her vi bor..
Libido- Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Her i Kristiansund er det 2 år på turn og på to dansestudio. Gutten vår på 2,5 går på turn å stortrives =) Betaler 750 i året for turn.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Her i bygda er det "leketurn"-partier. Et fra 3-4 år og et fra 5-7 år (tror jeg). Koster vel en liten 1000-lapp å delta, samling en gang i uka.
Blomsterenglene Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2008 Åhja.. Håper det er det her også da. Guttungen her og ble 2 i Oktober. Så da skal jeg lete bedre etter litt info på nettet..
polarn & pyrene Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Her i bygda er det fra 1 år og oppover. Det er jo leke turn, men jeg hadde dattera mi på det og hun syntes det var kjempe morsomt.
Zitro Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Hei & hopp, oppi Askim hallen kan dem starte de året dem fyller 3, så da kan Karsten starte i januar. Synes det var veeeeldig dårlig opplegg jeg da, så jeg valgte å ikke la M begynne der. Var ikke så flink instruktør...
Blomsterenglene Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2008 Hmm.. Men er det sånn prøveperiode da? For gidder ikke å betale i dyre dommer om ingen av oss synes noe om det liksom.. Blir litt bortkasta.. Vet du prisen der? Finner ikke noe om det noensteder jeg..
Zitro Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Aner ikke hva det koster, vi var bare den ene timen når det var oppstart i høst. Og siden vi ikke likte opplegger spurte vi ikke etter pris. Kan umulig være så dyrt, var bare 1 time i uka det var noe i hallen.
Blomsterenglene Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2008 Åhja.. Ok.. Da får jeg spørre noen flere=D Eller finne et nr å ringe å forhøre meg.. Kan jo hende de har ny instruktør i år og da..
Zitro Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Være samma instruktør i alle år så jeg tviler sterk... ring servicetorget i morgen og hør med dem, ellers går Julie (fra rød) der så du kan jo høre med mammen hennes....
Blomsterenglene Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. desember 2008 Åhja... Ja, det kan jeg jo alltids gjøre=) Takk for svar=DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå