Gå til innhold

Hva ville dere gjort? 7 mnd, spydde opp kveldsmaten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga han grøt 6, som vanlig..han spiste nesten opp halvannen porsjon som også er vanlig;) Når klokka ble 18.45 lå han på gulvet og så spydde han, gulpet ikke bare litt, men så ut som hele grøten kom opp igjen og det luktet spy! Ville ikke ha mme før jeg la han, hva ville dere gjort med mat nå? Vente til imorgentidlig som vanlig? Eller se om han vil ha en flaske iløpet av kvelden?

Skrevet

Tror jeg hadde ventet jeg, evt. gitt flaske hvis han virket urolig/sulten, da ville jeg prøvd med litt først, så ventet litt og sett om det gikk bra og evt. gitt resten senere.

Skrevet

Ok, takktakk:)

Skrevet

Omgangssyken går dessverre for tiden. Det er jo viktig med væske, men melk er ikke det beste når de har magetrøbbel (bortsett fra mm, da). Drikker han noe annet enn mme? Hvis ikke, ville jeg nok gitt ham litt melk så han fikk væske, men du kan vente til han våkner av seg selv.

Skrevet

tilby vann først og fremst, 2 skjeer av gangen, er han veldig sulten så må du jo nesten gi han litt mat (mme), er mye omgangssyke som går nå. Og det er veldig smittsomt

Skrevet

Håper det bare blir med den ene gangen;) Han har sovet siden 7 nå, bare gitt han vann og tytten 3 ganger...standard:p Så krysser fingrene for at vi ikke skal ligge å spy på julaften alle sammen;) Men takk for svar alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...