husmus &2 Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Stakkars lille promp er blitt forkjølet. Selvfølgelig smittet av slemme mamma. Han er fortsatt bare litt snørrete, men det begynner å bli gult. Er det et tegn på infeksjon og bør han da gå til lege? Vi bruker nesesuger når han blir litt tett, han er faktisk ikke så ille, men synes det lille han har er ubehagelig fordi han er så liten stakkars. Bare 6 uker. Det begynte i går natt, så da la jeg han på brystet så han lå litt høyt. I hele dag har han vært fin, men blitt snørrete igjen nå på kvelden. Nå har jeg også dårlig samvittighet for nå er melken min mer eller mindre borte, og jeg lurer på om det går ann å få opp produksjonen igjen når den mer eller mindre er på vei bort. Han har ammet bra de siste dagene, men er ikke noe flink på natterstid, så dette er vel grunnen til det. Jeg får bare enda dårligere samvitthget nå som jeg tenker at han burde i hvert fall få mm, nå som han er syk. Hulk. Måtte bare syte litt.... Kom gjerne med råd hvis du har noen.
Frøken Freken Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 God bedring til deg og prompen, har ingen tips å komme med, beklageligvis. Men så på en annen tråd at du er fortvilet over å bruke 12 flasker i døgnet. Dette kommer til å stabilisere seg. De fleste flaskebarn spiser 5 måltider per dag ved 3 måneders alder. Snuppa mi spiste 9 flasker i begynnelsen - jeg syns det er himmelstor forskjell mellom 9 og 5, så jeg skjønner at du blir sliten med 12.
husmus &2 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 Ja, jeg synes jeg står og rører i den gryta dagen lang, det gjør ikke saken noe bedre at jeg var "lur" nok til å kun kjøpe de små flaskene. Hva visste vel jeg om at jeg kom til å få et glupsk barn! Han har forresten roet inntaket litt og vi kan også rapportere om endelig å ha byttet til pulver nan. Det var en problemfri overgang og han promper nå enda mer, så det tar jeg som et godt tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå