anesam Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Det gikk veldig bra første mnd, men nå vil hun ikke ha lenger...
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Min fikk nekt ved 6 mnd, vi tok en uke eller to pause, så var det greit igjen. :-)
UpsyDaisy Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Her hjalp det å blande i fruktmos (mye). Det er jo så viktig med jernet i grøten, men en liten pause kan sikkert ikke skade da.
Marius og mamma'n hans Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Min også nektet å spise. Først grøt så fruktmos... Når han begynte å brekke seg lot jeg han få en pause, i denne pausen dukket jaggu meg opp to tenner neddi. Ikke rart han ikke ville spise, han hadde vel hatt vondt og ikke mye matlyst stakar. Nå spiser han som vanlig igjen. Men han er generelt ikke veldig glad i grøt da denne gutten her.
Marius og mamma'n hans Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Glemte å skrive at lillegutt var ca 5,5 mnd da denne nekten kom. Grøten går ned litt lettere her hvis jeg blander med mye fruktmos!
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 MIn ble lei selv med fruktmos.... uansett hvilken vi prøvde.. Så her måtte en pause til. Fikk kun mme i en periode.
anesam Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2008 Tusen takk for svar!! Hun er ca 5,5 mnd nå... har prøvd både fruktmos og velling, men ingenting går. Hun viser mange teng til at det er tenner på vei, så kanskje vi skal vente en uke eller to og så prøve igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå