Små Einsteins Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Kjøpte nettopp dem til jenta mi på 3år.Hadde viking i fjord og de var hun både kald og våt i.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Vi har de. Har vært kjempefornøyd sålangt, hun er alltid tørr på beina og ikke vært kald enda:)
Mayken Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Snuppa hadde det i fjor og jeg har også kjøpt dem til henne i år. Er veldig fornøyd med dem, men husk å imprignere dem.
Zitro Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Var både varme og tørre, men ble fort slitt ut syntes jeg. Gutten min sleit dem ut på halve vinteren. Så vi måtte ha 2 par i løpet av en sesong..
sneipen <3 snuppa Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 hadde skoene 2 vintere på rad. føste skoene (opp til str 23..?) var vi kjempe-fornøyde med! alltid varm,aldri kald og våt andre par sko var ikke bra.de heter ponny sport (sympatex) str 25. han var alltid kald på føttene da det var minus-grader ute. brukte ulvang-sokker, impregnerte de 1 gang i uka. så kjøpte ikke nye i år.
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Kjøper bare de skoene til mine om vinteren:) Eldste har brukt de nå i regn, regn og atter regn og er aldri våt.
Dailis Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Kjempefornøyd.Har bare kjøpt de de siste årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå