Liten på jord, stor i ord Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hun sover godt på natta, fra 19-7 som regel. På dagen har hun pleid å sove fra 10-11 og 14-15, men nå har hun blir vanskelig å legge kl. 14, hun er ikke særlig trøtt rett og slett. Jeg lurer derfor på om jeg skal forskyve den første duppen til senere, slik at hun kun sover èn gang i løpet av dagen. Noen som har hatt barn som sover kun en dupp på den alderen?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Gutten her i huset har aldri sovet særlig mye på dagtid, men desto mer på natta Han har hatt 1-2 dupper á 30-45 minutter. Da han begynte i bhg kom han fra våre rutiner med en hvil rundt kl 10 og en ny igjen kl 13. Nå er det samkjøring for *samtlige* i bhg rundt kl 12. Da sover han alt fra 1-2 timer (!). Og sover fortsatt like godt på natta. Forskjellen fra en som ikke går i bhg kontra en som gjør det, er at de har som ogftest mere inntrykk i løpet av dagen, og de blir mere slitne. de trenger ofte bare en hvil og den er gjerne som jeg sa, fra 1-2 timer. Ingen dager er helt like, så det er ikke alltid han sover 2 timer. Alt kommer jo litt an p ådeg og da. Hvordan ser dagen din ut? Er det kanskje litt lettere å planlegge (store) gjøremål når h*n sover 1 lur om dagen? Lykke til!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Vi gikk over til kun en blund på dagtid da gutten vår var 11 mnd. Tror det er ganske vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå