allabarna Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har tenkt å kjøpe julestrømpe til samboer og fylle opp med diverse, og gi han den julaften morgen:) Har tenkt å kjøpe endel godteri, et blad (Vi Menn), flaxlodd. Er det noen som har gode ideer til noe mer?
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Sokker boxer juleblad cd kino billett Vet det er kjedelige ting men jeg synes det er nyttige Så lykke til...
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Hjemmelaget gavekort med for eksempel 10 minutter valgfri massaje eller noe annet som kunne friste han. Bare fanasien som setter grenser her....
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Artig!!! Her i huset har vi alltid julestrømper på julemorgenen som julenissen har lakt noe spennende oppi... Jeg for min del hadde blitt temmelig skuffet om den ikke var stappa full med julegodterier... Samme tror jeg sønnen vår hadde blitt men gubben er ikke så glad i snop... Kanskje finne på noe spennende til han da? Takk for tips! :)
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Julehefte, (f.eks Pondus eller Tommy & Tigeren), Ulvang-sokker, undertøy (til deg selv...)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Hår voks. Skal du snart føde, hva med en ny deilig te skjorte eller joggebukse til barseloppholdet. En dvd film av ymse slag, er jo så mye serier o.l nå. (Sopranos slår bra til her). Julehefte. MASSE godis. Gode mandariner. Cd. Liten lego dubbedings??? 2 Kinobill var lurt som en voer her sa. Batterier til mp3 spiller??? Masse slike småting som er så "greit å ha", skal jeg ha til min. Her har vi ingen barn enda da. Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå