Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips om hvordan jeg får min 4,5 måned gamle sønn til å sove på dagtid uten at det er nødvendig med trilletur eller at han får sove ved puppen? Egentlig fint å ha et pressmiddel for å komme seg ut, men det er ikke alltid det passer like bra. Skulle så gjerne lært ham å sovne på egenhånd også. Han har ikke noen problemer med dette i sengen sin om natten. Da sovner han av seg selv både når han legges for kvelden og på natten etter at han har fått mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trille i vogna inne? Har du veranda kan du jo bare sette han ut der. Tenkte du på å få han til å sove i senga på dagtid?

Skrevet

"Juksetrilling" fungerer dårlig. Har vel kanskje fått ham til å sovne på den måten 2 ganger, men da har jeg holdt på i en halvtime eller så, mot at han sovner etter et par minutter når vi triller "ordentlig"

Har aldri lagt ham i senga på dagtid, da jeg tenkte at jeg skulle skille mellom dag og natt på den måten, men kan vel kanskje vurdere å prøve det også.

Takk for svar!

Skrevet

Mine gutter legger jeg bare i vogna så skal de sove:p Han minste tok det noen dager før han forstod det, men nå sover også han kjempegodt ute i vogna.. De første gangene gikk jeg bare ut og inn å trøstet å ga han tytten til han sovnet..bare husk å legg han før han blir overtrett;) Det er kjempedeilig når jeg bare kan kle på å legge de ut..eldstemann er nå 2 år og kan sove opp til 3 timer fremdeles på dagtid;)

Skrevet

Her i huset legger jeg gutten min på 6 mnd i vogna inne og triller såvidt litt frem og tilbake mens jeg synger lavt..Da sovner han ganske raskt. Men nå er lillegutt vant til at jeg synger før han sovner på kvelden eller når vi koser oss på fanget med smokk og sang..;) Et par runder med "fola fola blakken" gjør susen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...