Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Sønnen min på snart 5mnd får mme. på kvelden får han grøt,så lenge han er i humør til det.ellers blir det velling.nå har han begynt å våkne for så å bare spise ca 100ml pr gang.dette gjør han på begge måltidene om natta,istedet for 210ml pr gang som før. Kan det være /bety at det kanskje er på tide å venne av et av de to måltidene? evt hvilke tips har dere til hvordan jeg skal gjøre det?
Frøken Freken Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jenta mi sluttet å spise på natta da hun var ca 2 måneder, hun er også flaskebarn. (Men er småspist, så det kan være derfor hun ikke våkner på nettene.) Jeg tror at mme og grøt skal sitte nok i til at han klarer seg gjennom natta. Kan du ikke prøve å gi ham tutten når han våkner til første måltid og se om han roer seg igjen? Kjenner flere som har sagt at de ble overrasket over hvor greit ungene godtok å ikke få mat om nettene, når de først prøvde å "nekte" dem.
Frøken Freken Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Det kommer jo også an på hvor lang natt dere har selvsagt. Jenta mi legger seg 2030 og står opp 0700.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2008 Legger seg rundt åtte tiden vå står opp rundt samme tid.. gir som regel ett måltid rundt tiden vi legger oss også da, rundt 2300-0000 tiden.Inatt prøvde jeg å gi vann da han våknet.drakk kanskje 40ml så sovnet han.men våknet kjapt igjen å da gav jeg mme.men han drakk bare en slurk,så sovnet han igjen å sov til 0500.da drakk han hele flaska:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå