Gå til innhold

Var så sikker på at jeg bar på ei jente, men..

Raspberry

Anbefalte innlegg

Her inne er det visst en gutt! Var på UL den 18 og fikk se en veldig aktiv liten krabat. Merkelig å se at han sprellet rundt der inne, for jeg kjenner jo ikke noe ennå. Men nå har jeg fått et mye nærere forhold til den lille der inne. Har begynt å snakke til han og gleder meg så mye mer nå enn jeg gjorde før UL. Terminen ble ikke forandret, den er fremdeles 21.mai.

Ønsker dere alle en god jul:-)

Fortsetter under...

Hei Raspberry:-)))

Jeg var også på UL den 18. Jeg var helt sikker på jeg bar på en gutt, men her kommer det ei lita jente. Veldig gøy. Jeg føler som deg at jeg har fått et mye nærere forhold til den lille tulla vår. Ho har til og med fått navn. He he. Snakker mye og koser mye med ho her også. Synes dette er så veldig koselig.

Hvordan går det med deg ellers med bekkenløsning og alt? Her er formen veldig fin nå. Litt trøtt enda, men får stadig mer energi nå.

Ønsker dere også en god jul:-)))))

Hei Rapberry!

Så hyggelig, da får vi en gutt hver samtidig, du og jeg:-) Jeg var ganske sikker på at det var gutt, og hadde blitt svært overrasket om UL viste ei jente.... Dette blir supert uansett. Jeg kjenner heller ingenting ennå, men håper bevegelsene merkes snart. Har du morkaka foran også kanskje??

Klem

Hei Pysekatten.

Formen begynner å bli bedre, selv om jeg fremdeles sliter litt med kvalme. Ble jo ikke bedre av å få omgangssyke på fredag:-(

Men - bekkenløsning har jeg ikke heldigvis. Det er bare gamle korsryggproblemer som har forverret seg litt. Har begynt hos fysioterapeut, så nå håper jeg at jeg kan få litt orden på den en gang for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...