Lotta med novembergutt Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Og når begynner det å bli morsomt å holde på ting - leker feks, julegavepapir, etc? og - når blir babygym morsomt? Alt dette skjer kanskje på samme tid? Gutten min på 7 uker har hvertfall ingen kontroll over armene sine enda. Hender han dæljer seg selv hardt i ansiktet - for ikke å snakke om all den slitsomme fektingen på natten. Skal bli godt når han får kontroll og kan ligge og titte på hendene sine istedet
Lillepusen-78 Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Gutten min opdaget venstrehånden sin da han var litt over 6 uker. Han lå på stellebordet da han fikk se den. Han hadde ikke akkurat kontroll på armene, men det kom seg veldig raskt etter denne oppdagelsen. Høyrehånden ble han ikke klar over for noen uker senere. Han er sååå søt når han ligger og studerer hendene, litt sånn "hva skal jeg gjøre med denne, tro??" Da han var ca 2 mnd begynte han å lukke fingrene rundt ting, fingrene våre osv. Han er 3 mnd nå, og synes det er ganske moro. Veldig konsentrert. Men han skjønner ikke at han klarer å holde en leke selv. Det er bare det å gripe rundt og kjenne på ting som er greia foreløpig.... Vi begynte å bruke babygym da han var ca 6 uker tror jeg....
~~ElleMelle~~ Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Min var ca 6 uker da han oppdaget armen og kunne ligge å stirre på den lenge mens han beveget litt på den. Så så søt og tankefull ut der han lå og kikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå