Nattinatta Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hvilken tuttestr bruker dere på flaskene nå? Vi har brukt 1er og 2er tutter frem til nå. Han har alltid slukt flaskene, så da har det vært greit. Men er det slik at en burde begynne med flere hull i tuttene slik at de blir vant til større mengde som kommer ut? Eller hva er ideen?
Joikaboll@ Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har flaskebarn nr 5, men jeg har aldri tenkt tanken på at det er forskjellige hull i tuttene. Har alltid brukt MAM flaskene.
Nattinatta Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2008 ok, vi bruker avent. der finnes det jo mage ulike... går vel ut i fra mnd kanskje?
Gjest Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Jeg bruker Avent sine og byttet til 3'er når lillegutt var 3 mnd. Brukte lang tid på å drikke og han drakk sjelden opp, når vi byttet drakk han mer og det gikk radigere igjen. Ikke at at måltidet på død og liv skulle gå så fort, men han gadd ikke drikke alt når det gikk så sakte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå