Gå til innhold

37,9.. Feberfri? Ville dere dratt? Trenger svar fort.. :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på nesten 2 år har hatt feber siden torsdag. Men i dag til morgenen så var den på 37,9. Han er i mye bedre form også.

Vi skulle egentlig på en times kjøretur i dag for å hente julegaver. Men jeg trodde ikke vi kunne det. Men nå er han vel så å si feberfri?

Vi skal ikke være ute. Vi skal kun kjøre, å være litt inne på besøk før vi tar turen hjem igjen.

Vile dere dratt?

Å hva med barnehage i morgen? Om ike tempen blir høyere selvfølgelig.

Skrevet

jeg ville ha dratt :D

På ett barn, så regner jeg ihvertfall at alt under 38 ikke er feber. Å så lenge sønnen din er i bedre form, så ville jeg ha dratt. Er jo ikke verre enn at dere drar hjem visst han er dårlig. Ta med ett pledd, paracet og febermåler. Så tror jeg nok det skal gå bra :) han sovner vel kanskje i bilen på en så lang kjøretur?

så lenge temperaturen er nedadgående, så kan han nok gå i barnehagen imorgen. Du kjenner ungen din best, så det er jo seff. du som må vurdere form og slikt :)

Skrevet

Takk for svar!

Ja, han er i mye bedre form. Skråler og ler i dag =D

Så da drar vi! Ta med paracet og febermåler var lurt. Vi drar jo hjem om han blir dårlig ja.. =)

Skrevet

vi var hos legen når emilie hadde hatt feber ganske mange dager. hun sa at barn har ikke feber før det står 38.5 på måleren så jeg hadde dratt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...