Fuck google, ask me Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 og på testen står det nå "gravid"! Kan d virkelig være sant? Jeg vet d er tidlig å teste, men på clearblue pakken står d at man kan teste 4 dager før forventet mens og siden det er 4 dager til jeg har fått beskjed om å teste, så tenkte jeg at d kunne gå for d samme. Kjenner at jeg ikke klarer å slippe noen jubel løs ennå i hvert fall, men jeg er jo litt spent nå
Storkfrøken69 Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Veldig mange tester positivt på dag 10 etter IVF. Det spørsderfor om du ikke er gravid, gitt ) Gratulerer! Kanskje det er tvillinger til og med siden du tester positivt såpass tidlig.....
thereza25 Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 heia...eg testa posetivt på dag 9..ringte inn testen,men då va di redde d konne ver eggløsnig sprøytå, for dn kan henga ijenn..d e derfor ein ska venta 14dager...men når eg tok testen ijenn så va eg gravid:)e nå 17uker på vei:) lykke t:)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Det er nok stor sjangse for at du er gravid ja :-) Men som andre sier her, det KAN være ELsprøyta som enda sitter i kroppen på rd 9.. MEN, vi satser på at du er gravid :-) Lykke til!!!!
Fuck google, ask me Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2008 nettopp pga alle medisinene, så tør jeg ikke tro på d ennå nei:) Har fått satt inn ett icsi egg og ett " vanlig" egg, så vi håper så inderlig d skal bli noe ut av d:) Jeg kommer uansett til å teste 1 gang til på julaften:)
Lykkelig mor til tre Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 gratulerer så mye.. masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå